Herbsgarden

Het begrip 'lijden' is technisch gezien juist niet breder dan alleen pijn, zoals ook vermeld wordt in het artikel in Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde: 'Onder het argument ‘lijden’ vallen bij de 22 casussen die Verhagen et al. bespreken, ‘acute en chronische pijn’'. Maar in principe heb je gelijk hoor.

Overigens heeft Verhagen een paar jaar terug meegewerkt aan een ontzettend interessante aflevering van het IKON-tv-programma . Behalve Verhagen komt ook James Kennedy, de christelijke (of zelfs gereformeerde) geschiedenis-professor van de VU, aan het woord. Uitzending duurt een half uurtje en is een prima voorbereiding voor het forum.

goed onderwerp, ik ben erbij! en ik neem ook mn studiegenootje mee!

Iedereen die het arikel van Marrita nog niet heeft gelezen: doe dat even. Is heel duidelijk. Verder iedereen natuurlijk komen. Gaat beslist iets moois worden vanavond.

Marrita, goed artikel! de rest tot vanavond, lijkt me reuze interessant.

Dat was het dan ook... genoeg stof om over na te denken. OV-cie, bedankt hè!

OVcie bedankt, mooie avond! Inderdaad genoeg om over na te denken.

OV-cie bedankt voor de goede organisatie. Ik vond het een heel waardevolle avond.

Herbsgarden

Erg interessant, OV-cie bedankt. Foto's?

OV-cie, erg bedankt.

Herbsgarden schreef: Erg interessant, OV-cie bedankt. Foto's?

Verslag?

Mijn complimenten aan de OVcie voor een zeer boeiend en goed georganiseerd forum! Goed uitgebalanceerd, goede sprekers en toffe locatie. Bedankt!

Hoe was de opkomst?

De opkomst was goed, ik vermoed tussen 100 en 120 man, waarvan ook nog eens 20 mensen van buiten de gsv. We zijn erg tevreden als OVcie, dank voor jullie aanwezigheid!

Was een erg goede avond. Heel goed georganiseerd. Ovcie, bedankt.

Daar sluit ik me bij aan, een zeer interessante avond die stof tot nadenken heeft gegeven. Goed georganiseerd ook allemaal. Mijn complimenten.

We mogen trots zijn op zo'n topactiviteit. Ik vond het een heel boeiende avond!

OVcie goed bezig geweest! Was echt een toffe avond en ben ook erg tevreden over de diversiteit van de gasten. Toppie!

Dat was inderdaad heel tof: de sprekers die vanuit verschillende hoeken het onderwerp belichtten. Vond hun visies heel interessant en de setting maakte het helemaal af. Kortom: geslaagde OV-lezing!

Ook mijn complimenten voor de OVcie, heel goed geregeld met top sprekers!!

Herbsgarden

Foto's en/of verslag in SIC?