Lekker hoor Norbert ;-)

He wat nice norbert!

Verbouw dan alsjeblieft dat vieze slaaphokje even. Voor de rest wel een snoeiharde actie dit natuurlijk.

Lekker Norbert, dat wordt veel slapen bij jou.

Nice Norbert, of zal ik buurman zeggen?

Terecht dat er geen noviet boven soos komt, wie verzint zoiets wanstaltigs?

Paula Lunenborg

Nice! Gefeliciteerd Norbert!

Holsappel schreef: Antuma zou zich omdraaien in zijn studentenseniorenappartement

(y)

Ik wil een nieuwe website waar haar hartelust geliket kan worden.

Holsappel schreef: Antuma zou zich omdraaien in zijn studentenseniorenappartement

Nu is dat omdraaien niet zozeer het probleem (heb ruimte genoeg - alleen is de tutu voor een gracieuze beweging niet meer voorhanden), maar u heeft een punt.

Wanneer iemand die de lakmoesproef der GSV nog niet heeft doorstaan voor een schamele E. 300 per maand al in de hoogste sferen (letterlijk en figuurlijk) der GSV kan verkeren, is er wel iets mis. Gelukkig is een en ander voorkomen. Daar ben ik blij om.

Tenslotte heeft iedere gegadigde zich in de luren laten leggen door de VGSE. Wanneer er in de advertentie geen melding wordt gemaakt van een eigen dakgoot + zitgelegenheid, minimaal 10 m2 extra en een gigantisch mooi schilderij, is het nogal wiedes dat men zich minder snel aangetrokken voelt tot deze omgeving. Vergeet daarbij niet de geweldige asset van een eigen achtertuin met mogelijkheid tot het houden van een barbecue. Vanuit de grond van mijn hart: wanneer men het ergens 3,5 jaar kan uithouden, moet een kamer ook wel wat speciaals hebben. Naast de muizen die regelmatig hun snuit opstaken, was dit ook zeker wel het geval bij Hereweg 40A II.

Tegen allen die nu balen: gemiste kans!

@ Pytric: geen kwaad woord over de slaapnis, hoewel op het oog beperkt, er is voldoende ruimte. Zelfs voor personen die enige omvang en aanhang genieten. Heb zelf nooit last gehad van enige beperking.