Bernadet

Lieve leden,

Het is weer zover. Er biedt zich een nieuwe kans aan om een kamer te bemachtigen vlak bij het centrum aan de Hereweg 40a. Per 1 augustus - sneller mag volgens mij ook, maar moet je even met Hugo overleggen - komt de kamer van Hugo ter Horst beschikbaar voor een nieuwe huurder. Het gaat hier om 1 kamer op de tweede verdieping, aan de voorzijde van het pand. De kamer is ongeveer 30m2. Je woont daar met 2 ATV-meiden en met Laura Brands. Met deze huisgenoten deel je een keuken, wc en douche. Daarbij kun je gemakkelijk gebruik maken van de welbekende achtertuin.

De huurprijs bedraagt: €220,- kale huur en €80,- voorschot voor bijkomende kosten. €300,- inclusief dus.

Heb je interesse of vragen mail dan naar voorzitter@vgse.nl of laat een bericht achter in dit topic.

Liefs,
Bernadet
VGSE - Royale

Hé leuk zeg

Wat gaat Hugo doen?

jaspermann schreef: Wat gaat Hugo doen?

Eendrachtskade

Ik had dat reeds van hem vernomen.

Is Jaspert gewoon eerder thuis dan ik?

Natuurlijk, jij HH-lid moet ook niet helemaal in Vinkhuizen gaan wonen.

smeerkees schreef: Hé leuk zeg

Ik voel een 'blij dat ie eindelijk weg is'-feestje aankomen aan de Hereweg 40a...

Dijkio schreef:
smeerkees schreef: Hé leuk zeg

Ik voel een 'blij dat ie eindelijk weg is'-feestje aankomen aan de Hereweg 40a...

noujaaa

Gaat smeerkees niet in die kamer?

Xander schreef: Gaat smeerkees niet in die kamer?

nee

Paula Lunenborg

Ik denk dat ik wel iemand weet die belangstelling heeft. Zal vandaag wel ff contact met m opnemen; hij wordt zeer waarschijnlijk volgend jaar lid :)

Paula Lunenborg schreef: Ik denk dat ik wel iemand weet die belangstelling heeft. Zal vandaag wel ff contact met m opnemen; hij wordt zeer waarschijnlijk volgend jaar lid :)

Wie? Herman H.?

Jan Jaap heeft ook interesse!

P.S. Chris van Turennout is weer terug!

Paula Lunenborg
smeerkees schreef:
Paula Lunenborg schreef: Ik denk dat ik wel iemand weet die belangstelling heeft. Zal vandaag wel ff contact met m opnemen; hij wordt zeer waarschijnlijk volgend jaar lid :)

Wie? Herman H.?

Nee; niet Herman H maar Michiel A.

Paula Lunenborg

Zijn er misschien ook foto's van die kamer? Dan kan ik die ff sturen.

Nee helaas niet, maar Hugo is vast niet te beroerd om z'n kamer eens te laten zien;)

Wat een genante vertoning, gaat nou een noviet in die kamer wonen? Dit is echt te verschrikkelijk voor woorden. Stel je woont in Vinkhuizen, dan moet je als de donder deze kamer gaan bewonen. Schande, schande, schande.

Antuma zou zich omdraaien in zijn studentenseniorenappartement

het wordt geen noviet Pytric en Antuma hoeft niet in beweging te komen..
ga er vanaf 1 aug er wonen..

Lekker Norit, gefeliciteerd.