ik ook wel

vooruit, eten moet je toch, en koken na het werk is ook maar zo-zo, dus ik eet lekker mee.

Ik ben er ook, maar,
weet de concierge van het magnolia-gebouw ook dat er een maaltijd is? Die is nl. niet altijd even scherp...

Haha, inderdaad, straks is er een ouderenavond...

ik eet ook wel mee

het lijkt mij ook fijn om bediend te worden door de olim-senaat, ik geef me ook op, mits er ook vegetarisch gekookt wordt..

Ik ben er ook bij!

Volgens mij heb je niet opgelet Roel, tis niet de olim-olim-senaat, maar gewoon de olim-senaat. :lol:
Maar ik heb dr zin in, eerst morgenochtend een tentamen maken, dan een heerlijk relaxte middag en daarna bediend worden door de olim-senatoren. Oja ook nog iets amicaals ofzo ... ;)

ik heb ook wel zin in een lekker maaltijd van onz ouwe senaat. ik denk dat menig olimsenator een betere pot kan bereiden dan gemiddeld afhaalchinees.

in tegenstelling tot roel hoop ik per peroon een flinke varkenshaas
voor 5 euri? een kilootje spareribs?

ik eet ook mee!!

Ik kom ook

Schrijf mij ook maar op. Waarschijnlijk ben ik erbij.

- Martine H -

Onder het motto 'beter (te) laat dan niet..' eet ik ook graag mee!

Deejee, fransien en ik willen graag ook nog meeeten indien mogelijk.

Annechien en Marrita willen ook nog graag komen

en ik ben ook van de partij

Ik eet ook mee. Ben benieuwd wat er voor 5 euri opgeschept gaat worden.

Edit: Ik zie net dat ik me tot gister kon opgeven. Hmm, dan eet een ander maar wat minder....

Ik ben d'r ook!!

ik ben er ook bij

Wel olim-senaat, bij dezen mijn complimenten. Het eten was grandioos, de honing plakte, en die lach, o die lach! Een blije start van het amicaal weekend mag ik wel stellen.
Omdat er altijd verbeterpuntjes zijn: de melk was afwezig, en Steef, dat is niet te verdoezelen door melkproducten in te zetten. Toch bedankt, ook voor de cruesli.