Stieneke

Amicae amicique,

Tijdens de HV van 23 februari jl. heeft u de motie 'Meer dan genoeg' aangenomen, waarin u Senaat Timmermans heeft opgedragen binnen twee maanden een maaltijd te organiseren voor de hele GSV, zoals er nog nooit een maaltijd georganiseerd is, met meer dan genoeg melk, meer dan genoeg honing en meer dan genoeg vlees.

Natuurlijk geeft uw Senaat o.t. gevolg aan deze motie. Hij zal dan ook een maaltijd voor u organiseren, en wel op vrijdag 7 april a.s., de vrijdagavond van het amicaal weekend.

De maaltijd zal aanvangen om 19.00u en zal plaatsvinden in het Gomarus College, locatie Magnolia. De kosten zullen ongeveer 5 euro bedragen, en zullen naderhand door de fiscus van uw rekening worden afgeschreven. Dit is conform de motie, welke schrijft dat de aanwezigen de kosten van de maaltijd hoofdelijk krijgen omgeslagen.

In dit topic kunt u zich tot en met donderdag 6 april opgeven voor de maaltijd. Doet u dit vooral!

Met amicale groet,

Pro Senatu olim tempore,

Stieneke van der Graaf
Abactis o.t.

NB. Dit topic is slechts bedoeld voor het opgeven voor de maaltijd op vrijdagavond. Voor andere (nieuws)berichten en opmerkingen betreffende het amicaal weekend verwijs ik u naar het topic Amicaal Weekend!!:

Ik geef me op ;)

Ik ook :!:

Nou mensen: geef je op!

Ik zou werken met een systeem van afmelding veel handiger.

Ja ik ook !

Ik eet ook mee.

wordt n beetje een maaltijd van ouwe en nieuwe senaten zo he. toch niet want ik doe ook mee!

ik kom ook!

5 euro? Wat voor maaltijd gaat dat worden dan? Maak me gek...

ik ben er bij

Voor die 5 euro verwacht ik ook een behoorlijke geestelijke inhoud...

Ik meld me overigens af.

De geestelijke inhoud gaat Senaat Meijer verzorgen dus dat gaat vast goedkomen!

:knuddel2: Weet ik...

Ik kom ook!

Ik kom niet!

Ik denk dat ik ook maar kom. Mijn hoogtepunt van de avond, dat weet ik nu al, gaat het moment worden dat de complete olim-senaat met een lach als die van Stieneke op het gezicht het eten staat op te scheppen.
Al aan het trainen?

Wat een geweldig idee! Mag ik ook komen?

Ik kom ook.

ik ook!

Ik helaas niet, ik moet/wil naar de trouwerij van mijn neef. Maar ik hoop dat iedereen tijdens de maaltijd zo lief is voor de olim-senaat dat ik erna die stralende glimlach van Stieneke nog steeds kan genieten...