heeeee en wanneer krijgen we ze dan??

Zondag is de deadline! Daarna doen wij zo snel mogelijk ons werk....

Weet jij niet wat je met de feestdagen aan moet? Geen nood !:
Vanavond op soos deelt de Prescie uw GSV-kleding uit. Dus komt allen!!! :iroc-dragster:

Woehoe, ik was het al bijna vergeten.

mooi op tijd nog!!!! goed werk prescie,... zal mijn kledingstukjes ook maar ens gaan bekijken vanaaf.

Goed bezig Prescie!!

ARD schreef: Weet jij niet wat je met de feestdagen aan moet? Geen nood !: Vanavond op soos deelt de Prescie uw GSV-kleding uit. Dus komt allen!!! :iroc-dragster:

En als je niet komt wordt het gebracht door een sjaars samen met de nieuwe sic toch? thof! :P

Prescie, de kleding is heel erg leuk maar is er nog een m- maatje over voor het zwart-witte-geval, ik ben namelijk niet zo breed als Niels :lol:
Verder niets dan lof uiteraard.

Shit, was niet op soos en ben dus mijn kleding misgelopen. Hoe kan ik er nu aankomen? Bij wie kan ik het bijvoorbeeld ophalen?

Kom volgende week op de HV, en je krijgt al je bestelde kleren mee!

En Renee, ik ben bang dat je het echt met maat L moet doen..

heerlijke kledinglin prescie ik kan niet anders zeggen heerlijk, zorgt vooral voor veel aanspraak in de stad, ook altijd leuk!

ARD schreef: En René, ik ben bang dat je het echt met maat L moet doen..

Kan de Prescie dan een fitness-cursus organiseren voor alle mensen die nog wat (spier)massa nodig hebben?

RJ schreef: [..] Kan de Prescie dan een fitness-cursus organiseren voor alle mensen die nog wat (spier)massa nodig hebben?

geef die vent wat bier...Dan zit ie over een paar maanden klem in zn shirt

ARD schreef: En Renee, ik ben bang dat je het echt met maat L moet doen..

Jammer dat je mijn woorden verdraait Renee

Vriend Niels

Donderdag op de HV is de KLEDING voor iedereen verkrijgbaar!

Verder is er nog een proefmodel te koop. Het gaat om een blauwe polo, maatje L. Er staat alleen een foutje op: caput sapientiae et reventia domini staat er op de achterkant. Het valt nauwelijks op. De polo mag weg voor de HALVE PRIJS, wie het eerst contact met me opneemt krijgt hem.

He prescie,.... topkleding. Het ziet er goed uit. Beetje jammer dat de maten zo groot uitvallen,... ik kan gaan wonen in die tent van een trui! :?

Maar het komt vast wel goed.......

Skippy schreef: He prescie,.... topkleding. Het ziet er goed uit. Beetje jammer dat de maten zo groot uitvallen,... ik kan gaan wonen in die tent van een trui! :? Maar het komt vast wel goed.......

Dan moet je hem even op 90 graden wassen :idee:

yoh skippy, wat voor maat en kleur heb je? die van mij zit nu nog wel goed, maar als ik hem door de wasmachine heen haal, wordt tie aan de krappe kant....

heb een XL blauw met wit. En jij?

Ik neem aan dat jij het al gewassen hebt?

EJ schreef: als ik hem door de wasmachine heen haal, wordt tie aan de krappe kant....

Alles wat jij wast krimpt dus per definitie? Dan zou ik je wasmachine even na (laten) kijken, of niet meer het kookprogramma gebruiken.

Of minder bier drinken. Te beginnen bij vanavond... :lol: