Vriend Niels

GSV-kledinglijn 2004

Al vroeg ging de Prescie 2003/2004 op zoek naar kleding voor de tweejaarlijkse kledinglijn van de GSV. Na het bezoeken van een aantal winkels en het doorbladeren van vele catalogi heeft de Prescie een aantal mooie kledingstukken uitgekozen. Op de vorige HV werd de schitterende nieuwe GSV-kleding al gepresenteert. Menig mond viel open van verbazing bij het zien van al dat moois. Hieronder staan de foto's van de kleding.
Singlets en een vestje voor de vrouwen en polo's en rugbytruien voor de mannen. Daarnaast is er nog een toffe GSV-cap.
U kunt hier een downloaden. Deze kunt u uitprinten, invullen en dan inleveren bij een van de Prescie-leden. Deze kunt u ook bij een van hen door de brievenbus doen.
De uiterste inleverdatum voor het bestelformulier is 29 februari.
Veel plezier met het bekijken van de kleding en kies vooral iets leuks uit!

Herenkleding

Polo oranje, lichtblauw en Geel (€ 16,95 p.st.)

Rugbytrui blauw/wit en rood/wit (€31,95 p.st.)

De rugbytrui is zowel verkrijgbaar in het blauw/wit met rode opdruk (zie foto) als in het rood/wit met blauwe opdruk (geen foto beschikbaar).

Dameskleding

Vestje met capuchon lichtblauw (€25,95 p.st.)

Singlet oranje en roze (€11,95 p.st.)

Unisex

Cap (€7,95 p.st.)

Ziet er allemaal wel mooi uit zeg! Die rugbysweater voor de mannen vind ik ook wel mooi... zijn de kledingstukken echt zo sexegebonden?

Vriend Niels
Lizzy schreef: Ziet er allemaal wel mooi uit zeg! Die rugbysweater voor de mannen vind ik ook wel mooi... zijn de kledingstukken echt zo sexegebonden?

Nee hoor, als jij die rugbytrui tof vindt kun je hem prima bestellen dacht ik zo.

Bakkie Krasse

ik zeg: goed bezig prescie!
Jullie hebben vast hele goede voorgangers gehad. :)

Kan ik die knaap in dat gele shirt ook bestellen?

Tja, je kunt natuurlijk niet alles hebben......

Vriend Niels
Jean schreef: Kan ik die knaap in dat gele shirt ook bestellen?

Ja hoor, kost niet duur, vanavond af te halen op soos!

heeee ziet er tof uit, alleen een 'singlet' is toch een een shirtje zonder mouwen (een hempie dus) ?? Niet dat het uitmaakt want ik wil em toch wel!

Vriend Niels
minkcie schreef: heeee ziet er tof uit, alleen een 'singlet' is toch een een shirtje zonder mouwen (een hempie dus) ?? Niet dat het uitmaakt want ik wil em toch wel!

Singlet staat leuker dan gewoon 'shirtje' dus vandaar...

Is al bekend wat de badjas ongeveer gaat kosten?

Verder: erg toffe kleding!

Vriend Niels
Animal schreef: Is al bekend wat de badjas ongeveer gaat kosten? Verder: erg toffe kleding!

Een badjas gaat waarschijnlijk rond de 35 euro kosten. De bedrukking zal dan gaan d.m.v. zeefdruk net zoals bij de andere kledingstukken. Waarschijnlijk een opdruk in het wit op een donkerblauwe badjas.
Iedereen kan trouwens aangeven op het bestelformulier of hij of zij geinteresseert is een badjas. Ga daarbij ook maar uit van een prijs van rond de 35 euro, mocht het veel duurder worden dan informeren we opnieuw of de mensen (nog steeds) interesse hebben.

Vriend Niels

Nog vergeten te vermelden maar de polo's en de cap zijn van het kwalitatief goede merk Slazenger, bekend van o.a. tennis en golf.

mooie foto's by the way

Ziet er goed uit! Kan het hele PVT damesteam voor 3 maart voorzien worden van kleding? Zien we er meteen top uit en weet iedereen welke vereniging wij vertegenwoordigen. :D :D

Vriend Niels
francisca schreef: Ziet er goed uit! Kan het hele PVT damesteam voor 3 maart voorzien worden van kleding? Zien we er meteen top uit en weet iedereen welke vereniging wij vertegenwoordigen. :D :D

Het zou mooi zijn voor onze afzet, maar helaas komt 3 maart net wat te vroeg :D :D

Bastiaan schreef: mooie foto's by the way

Niet die jij gemaakt hebt iig!!

Bakkie schreef: ik zeg: goed bezig prescie! Jullie hebben vast hele goede voorgangers gehad. :)

Goed bezig inderdaad. En ja, wie waren de voorgangers ook al weer :D.

Een andere vraag: kan de kleding, met het oog op het bepalen van de juiste maat, weer ergens gepast worden?

Je kunt toch wel ongeveer inschatten welke confectiemaat je hebt??? Kijk voor de gein is op het briefje in je andere kleding...

Mensen! U heeft nog anderhalve week de tijd om de o zo geliefde Gsv kleding te bestellen. Wees dus snel!!!

Wegens het helaas niet verschenen formulier in de afgelopen sic is de link hier nog eens: .

ARD schreef: Je kunt toch wel ongeveer inschatten welke confectiemaat je hebt??? Kijk voor de gein is op het briefje in je andere kleding...

Twee jaar geleden hebben we dat ook gedaan, de maten bleken toen niet altijd overeen te komen met de standaard. Maar vooruit, ik bestel! Het formulier ligt klaar. Nu nog naar de Prescie brengen :roll:

Vriend Niels

De maten kloppen opzich prima is bij ons wel gebleken bij het passen van de proefmodellen. Ik zou zelf niet te snel een XL als polo-maat bestellen, want dat is al snel wat te groot/wijd.