Yes!! Hij doet het als een tierelier! Wel allemaal even komen, hier is het echt wel veel leuker dan thuis.

hoeveel potentials zijn er dan? Als er meer dan 15 zijn kom ik.

Er zijn er al wat en het is een supermooie wedstrijd en het is nu rust dus komen!

Amice pool, je pinpas ligt hier nog. Haal je hem even op? Tot zo

Het was uitzinnig!

Sjit heej, sooscie zijn met Herbsgarden is echt het beste dat me ooit is overkomen.

Hehe. Ik vond het een leuk soosje en een nog veeeeel leuker swingfeest.
Jammer van die opgedroogde sambuca in mijn haar en verstuikte enkel, maar verder alleen maar genoten! Veel potentials ook, leuk hoor. :)

Inderdaad, goed geregeld PRescie! Lekker gepromoot waarschijnlijk. En een briljant swingfeestje: niet alleen veel potentials, ook een toffe groep GSV'ers! Heb ervan genoten!

ai! wat een gaaf soosavondje was dat zeg! het was goed te zien dat de meerderheid van de GSV'ers echt toe was aan een goed feestje! Heb me uitstekend vermaakt! PRescie, goed werk! sooscie, nice job!

PRescie, bedankt voor het organiseren van de open soos. Erg leuk feestje. Lieve VGSE, mag please de airco in de achterzaal worden gemaakt? Henri L. kreeg spontaan een bult op zijn hoofd van de hitte.

Het was mooi weer eens op soos te zijn, blijkbaar heb ik de goede dag uitgekozen. Beetje jammer van de koppijn. Ik weet niet of dat komt door de biertjes of door de box die tegen mijn hoofd aangeslingerd werd.

Tof avondje! Vroeg hoogtepuntje was wel de 'boze meneer'... verder een mooi tuinfeestje.

Alleen jammer dat de Duitsers wonnen..

Het was een toppertje, alleen jammer van al die ON-4-verhalen, maar jah, daar kunnen die jongens ook niks aan doen... Ennuh een breezer

Telde meer dan 25 gastjes, klasse PRescie!

Tof gedaan PRescie, het was een succes. Kom je opeens allemaal oude bekenden tegen van vroeger en van heel vroeger...

Prachtig feest PRescie, één van de betere swingfeestjes die ik meegemaakt heb. Mooi ook dat er een hoop potentials waren. Sooscie, ook bedankt.

Bedankt PRescie..jullie zijn echt heel goed bezig! Sooscie en GSV eveneens bedankt..ik heb genoten!