Berdine

Nog bezig met examens of studeer je al een jaar? Heb je zin om lid te worden van een studentenvereniging?
Donderdag 19 juni 2008 is er weer een Open Soos. Je bent van harte welkom om bij de GSV langs te komen!

Wil je meer informatie? Mail ons dan via prescie@gmail.com.

Tot soos,
PRescie

tip: vanaf http tot .jpg tussen [img]en[/img] zetten :) (al komt ie wel goed op de voorpagina ...)

tof trouwens! allemaal komen :)

kleine uurtjes, is het toch?

Henrique schreef: tip: vanaf http tot .jpg tussen [img]en[/img] zetten :) (al komt ie wel goed op de voorpagina ...)

dankje, maar volgens mij klopt het wel hoor, bij mij in het scherm komt hij namelijk wel goed in beeld. ik heb nog even geprobeerd er wat aan te veranderen, maar als geinteresseerden het maar zien daar gaat het tenslotte om.

Klopt, maar net als Henrique krijg ik de poster ook niet goed in beeld. Misschien wilde Henrique aan geven dat de poster voor potentials op deze manier niet (altijd) zichtbaar is? :wink:

bij mij is het ook niet zichtbaar in dit topic, wel op de voorpagina.

Daarom heb ik maar even ingegrepen, graag gedaan, ik zal de technische details jullie besparen.

bedankt!

leuke vrolijke poster, ik krijg er echt zo'n Windows Vista / Campina gevoel bij

C.A. schreef: Daarom heb ik maar even ingegrepen, graag gedaan, ik zal de technische details jullie besparen.

super zeg! jij bent de beste webcie-er die ik tot nog toe in mijn gsv-tijd gekend heb!

Goed bezig PResCie! Ziet er goed uit!

Mooooi zo! Ik heb nog wel iemand die heeel graag mee wil! Leuk dat er nog een open soos is!

Bump.

Yesss, open soos! Neemt iedereen nog even iemand mee?Kost niks.

je meent het ;)

Jaaa! Eindelijk weer open soos met swingfeest! Vette hits dus vanavond!

Heerlijk. Jannes, neem je de mpf cd ook mee?

Er schijnen ook bitterballen te zijn

Tof, hopelijk wordt het net zo'n succes als vorige keer :)

Wordt er nog enorm voetbal gekeken vanavond?

Soos is al open! Je kan voetbal kijken op soos, wat is nou leuker dan met zijn allen Duitsland zien te verliezen op onze eigen Sociƫteit. Gezellig met wat potentials, hartstikke leuk!

Tot dan,
jullie PRescie

is het al gelukt met de beamer?