Ha Knapzak. Nog werk nodig? Ik kan het zelf ook wel, maar het hoort bij jouw taak :wink: Bij de inlogpagina staat: Log me automatisch in bij elke bezoek

Eiglijk moet ik al de hele dag leren, maar ik ben het zat, dus voor deze keer hoef jij het niet te doen.

...

en klaar al weer!

Wie volgt?

Ikke nog een keer. hèhè :twisted:

  • De zoekmachine vond 2 resultaat

lijkt me mooier om er resultaten van te maken.

als je ergens een zoekopdracht geeft die geen resultaten kent komt er in de titelbalk Information te staan.

Ok! Anders nog iemand?

je vraagt er om ;)

bij Nu Aanwezig:

There is 1 Registered user and 0 verborgen gebruikers online

&

Er is 1 gast user online

Er zijn 3 geregistreerde gebruikers en er zijn 0 verborgen gebruikers online.
0 gebruikers is toch ook meervoud?

KLAAR!

L1Rn4urAyA7aTEe

Wanneer wordt dat lelijke 'Actieve Topics' veranderd in 'Actieve Onderwerpen'? :shock:

Jaap Boersema schreef: Bovendien ben ik ooggetuige, sterker nog ik heb de foto gemaakt! Ook Liesbet zal het verhaal beamen.
GSV'er schreef: En vet jouw vraag kan ik beamen, ik heb ook geen flauw idee waar die vent het over heeft
Steef schreef: De woorden van Toni kan ik alleen maar beamen.
Bastiaan schreef: Dit kan ik inderdaad beamen.
De Boer schreef: Ik kan zeker beamen dat de gebakken eieren met spek, en wel heel veel kruiden, zeer geslaagd waren!!
Gsv'er schreef: Als ze er zelfs al openlijk voor uit komen en het beamen, dan is het wel heel erg, kunnen jullie niet fuseren met regio geel/grijs/roze?
The Master schreef: Dit wil ik al wel bijna beamen, dat zegt dus genoeg over onze regio
Bastiaan schreef: Ik wil die avond wel dienen als be-amer.

Lieve Webcie,

elke keer als ik het Nederlandse woord beamen in de betekenis 'instemmen met' lees, denk ik te maken te hebben met beamen, verwant met het Engelse 'to beam', dat alles met de emissie en projectie van licht te maken heeft.
Kunt u, om verwarring in de toekomst te voorkomen, de Nederlandse Taalunie aanschrijven om een spellingswijziging voor te stellen die zo'n verkeerde lezing uitsluit?
Mijn dank is groot.

amen.

we nemen het mee naar de volgende vergadering.

Knapzak schreef: amen. we nemen het mee naar de volgende vergadering.

Wat een onzin :wink: We pleiten voor het nederlands, dus denk dan ook als Nederlander :wink:

Je kunt ook voorstellen het engels woord beamer niet meer te gebruiken op de GSV, maar er een goed Nederlands synoniem voor te hanteren. Zoies als ploatjesschaiter.

Het is wel duidelijk dat jij het verschil tussen Gronings en Nederlands ernstig miskent Geertsma!!! Maak er dan gewoon een platûhtonûhr van ofzo... :D

L1Rn4urAyA7aTEe
Lizzy schreef: (...)platûhtonûhr (...)

Ben ik acuut dyslectisch geworden of is dit een hele nieuwe (fonetische) schrijfwijze?

klinkt meer rotterdams....
ik zou zeggen: zoon ploat'n-op-de-muuur-schoit-dhing.
maarreh. hebben we het nou niet over zo'n oernederlandse overheadprojector, waar Dick gewoon in de was was met een beamer en beamen. ik zeg: laat die jongen wat nuttigs gaan doen, ipv allemaal quotes bij elkaar te zoeken... 8)

Viel me net op dat bij 'Intern ZooZ 24/7 (Alle iets wat chat-achtige topics die intern 'moeten' mogen hier. Bijv. vanwege het feit dat er foto's in staan)' "iets" vervangen kan worden door "iet" o.i.d.
[off-topic]Wordt deze ruimte eigenlijk nog geopend? [/off-topic]

RJ schreef: Viel me net op dat bij 'Intern ZooZ 24/7 (Alle iets wat chat-achtige topics die intern 'moeten' mogen hier. Bijv. vanwege het feit dat er foto's in staan)' "iets" vervangen kan worden door "iet" o.i.d. [off-topic]Wordt deze ruimte eigenlijk nog geopend? [/off-topic]

Bij mijn weten was dat ietwat. Of in ieder geval bij mijn (ehm...) denken.

L1Rn4urAyA7aTEe

Misschien is een cursus werkwoordsspelling wel iets voor het forum? Hoe vaak mensen het voltooid deelwoord schrijven op de plek waar een uitgang van de tweede persoon enkelvoud zou moeten staan... je wordt er gewoon moe van.

Dus: het is gebeurd (= voltooid deelwoord)
En: Dat gebeurt nu (tweede pers. ev).

:shock:

Zo, deze maar weer eens naar boven halen.

Lieve Webcie,

Mogelijkhedengevalletje rechtsonderin schreef: Je kan nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum Je kan reageren op onderwerpen in dit forum Je kan je berichten wijzigen in dit forum Je kan je berichten verwijderen in dit forum Je kan stemmen in polls in dit forum

Is dit Neerlandstechnisch wel correct? Ik vind het eigenlijk een beetje knullig staan. Ik zou zeggen, kunt. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis.

Jean schreef: Ik vind het eigenlijk een beetje knullig staan. Ik zou zeggen, kunt. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis.

Volgens allerlei boekjes heb je gelijk: de 2e persoon enkelvoud van 'kunnen' wordt in het Nederlands 'kunt'.
Maar buiten de boekjes ben ik het ook met je eens! :)

Maar ik vind kan mooier.