Anja Admiraal

Ik zal je helpen: 2 naast je, 4 op de achterbank en de 5e op 4 paar knieën, 1 op de trekhaak, 2 op het dak, 2 in de kofferbak... Kom je al gauw aan 12 man! Er zijn er al 3 dus dan zijn we met meer dan de helft. Gezellig :p

M'n ouders hebben nog wel een karretje liggen dat je vast wel mag lenen. TOOOOP

Anja Admiraal schreef: Nee er zijn in totaal 7 opgaven van GSV-ers voor zover ik weet. Charlotte, Manon, Henk, Kristel en Anja sowieso. Philip ook denk ik en Jan Korterink? Op facebook leken het er veel meer ;) Ook Jurriaan, Alwin, Mark, Chris Arnold, Willy...

Ik kom donderdag! En heel heel heel misschien als ik het college van vrijdagmiddag kan skippen blijf ik borrelen op de donderdagavond.

Dit heb ik net naar de praeses van de VGSU gemaild:

Waarde praeses der VGSU, beste amice Kooistra,

Nog een week en dan mag u het ervaren. Als praeses van de organiserende vereniging het PaCo openen en de leiding overdragen aan de congresvoorzitter. Een kort maar krachtig moment waarop u mag schitteren voor heel amicaal Nederland. Een moment als deze mag zeker worden genoemd als u na uw jaar een top-10 maakt van uw favoriete bestuursjaar-momentjes.

Als olim-praeses der GSV weet ik hoe fantastisch het is om PaCo te mogen openen. Daarom wil ik u vanuit het hoge noorden van harte veel plezier toewensen tijdens het PaCo, geniet als een malle.

Graag wil ik u nog op een technisch punt wijzen. Vorig jaar is tijdens het PaCo een commissie geïnstalleerd die een nog belangrijkere taak heeft dan de PaCo-In of PaCo-Hu. U beseft natuurlijk welke commissie dit is, het gaat om de PaCo-Rel. Via de beproefde succesformule van het Badge-Match-Systeem zijn al veel amicalen aan een partner geholpen en elk jaar weer staan mensen gretig hun badge af om gekoppeld te kunnen worden. In deze commissie zijn vorig jaar amice Eduard Boersema van de GSV geïnstalleerd en uw eigen amica Zomer, zij dienen dus gedechargeerd te worden onder dank voor aan het PaCo bewezen diensten. Het lijkt mij passend als u komende week nieuwe leden zoekt voor de PaCo-Rel en deze op het PaCo installeert. Dan heeft u gelijk de mogelijkheid om voor de nieuwkomers op PaCo toe te lichten wat het Badge-Match-Systeem is. Graag wil ik amica Zwarts uit Groningen voordragen als nieuw lid van de PaCo-Rel omdat zij niet alleen geschikt is maar ook veel amicalen kent waardoor de kans op een goede Badge-Match toeneemt.

In de bijlage vindt u de precieze technische details omtrent de decharge en de installatie.

Met amicale groet,

Herman Veenhof
olim-praeses der GSV te Groningen

say whaaaat? Ik weet van niks?!

Nu wel.

PaCo-Rel, de meest abstracte semi-disfunctionerende commissie die ik ken.

Hoe vaak ben je al op PaCo geweest Dijkio? ;)

Senaat Bijvank van de VGST heeft overigens een technisch zeer hoogstaand filmpje in elkaar weten te knutselen:

Manon ten Have

Wie gaat er allemaal met de trein? Ik dacht dat we misschien samen konden reizen? 7 over 8 vanaf groningen dan zijn we rond 11 uur in s'hertogenbosch en dan met die speciale bussen daarheen...

Ivm een vergadering ga ik eerder heen, maar je kunt ook om 13u aankomen hoor! Hoef je minder vroeg te vertrekken!

Ik ga ook eerder =)

Ik neem de trein van 9.07 uit Groningen waarschijnlijk. Dan haal je waarschijnlijk ook nog zo'n speciaal geregelde bus, en anders gaan er ook gewoon reguliere bussen.

234 aanmeldingen. 8 GSV.

Ik werd net gebeld door iemand van de VGSR, of we alsjeblieft met meer mensen konden komen...

Uiteindelijk waren we met z'n zevenen. En het was leuk, gezellig & interessant!

Kan ik me nog opgeven?

Mulder schreef: Kan ik me nog opgeven?

ha ha