paascongres2012

Waarde amicae et amici der GSV,

Bij dezen een reminder om u op te geven voor het paascongres 2012, dat plaatsgrijpt van 15 tot 17 maart te Helvoirt. De deadline voor opgeven is op woensdag 29 februari. Tot dusverre hebben drie GSV'ers zich opgegeven voor het congres. Vorig jaar waren dat er nog 38, dus uw aantal opgaves kan vast en zeker nog iets hoger. U bent in ieder geval van harte welkom in Emmaüs!

Kijkt u dus vooral nog eens op de website voor het overzicht van de en

3 mensen??? Dat is wel heel erg treurig, op het facebookevent staan toch duidelijk meer. Ik heb trouwens niet echt een bevestiging van m'n inschrijving gehad, klopt dat?

Geen wonder ook, als we ons niet eens op kunnen geven onder onze verenigingsnaam.

Ik vraag me na 2 jaar nog steeds af wat de 'GSV G' is...

HAHAHAHA goeie grap hoor. GSVG. Tja ik wil wel maar de GSV doet dus blijkbaar niet mee en heb geen zin om extra te betalen daardoor.

Veel te mooi, op de PaCo website is GSV G nu veranderd in GSV.
We are anonymous, we are legion. Occupy paascongres.nl!

véééls te mooi

Ondanks dat staan we nog steeds maar op 4 opgaven. WAT GAAT HIER MIS?

De laatste paar maanden zijn er veel GSV relaties ontstaan, ik denk dat daardoor PaCo niet meer echt interresant is voor veel GSV'ers. Want voor de inhoud gaat een GSV'ers natuurlijk niet naar PaCo.

Gelukkig hebben GSV'ers nu een massa aan extra amicale banden (dankzij het afgelopen weekend) die je op het Paco kunt aanhalen ;)

paascongres2012

Amicae amicique,

Hoewel er inmiddels 4 opgaves namens de GSV zijn, vinden we dit nog lang niet genoeg!

Tijdens het Paascongres, wat zoals u weet dit jaar over macht zal gaan, willen we u uitdagen verder te kijken dan uw eigen vakgebied, uw eigen mening en uw eigen idee over macht. Er zullen drie inhoudelijke lezingen zijn, waar de lectoren zich elk op een ander onderdeel zullen focussen. Omdat de breedte van het thema daar nog niet mee gedekt is, zijn we op zoek gegaan naar verschillende onderwerpen voor de workshops die de opgedane kennis verder kunnen verdiepen, verbreden en aanvullen. We sluiten dan ook af met een debat, overigens een nieuw onderdeel, om zo elkaar nog verder uit te dagen.
Daarnaast is er natuurlijk ruimschoots de mogelijkheid de amicitia hoogtij te laten vieren, tijdens een borrel op donderdagavond (met pubquiz!) en een afsluitend feest op vrijdagavond.

De lezingen worden verzorgd door niemand minder dan James Kennedy, Marin Terpstra en Peter van Dalen. Waarin Kennedy u vooral veel gaat vertellen over de bestuurskundige ontwikkeling van macht, zal Terpstra u prikkelen over de filosofische kant van het begrip macht. Een aangezien Terpstra de 'mensen die in grote verhalen geloven' (=christenen) als de groep ziet van 'wie doet dat anno 2012 nou nog?', belooft dit zeker een interessante lezing te zijn voor uw als christen-academicus.

In de workshops hebben we, zoals net gezegd, gekozen voor veel diversiteit: altijd al eens willen weten hoe een lobbyist werkt? En wie nu echt de macht heeft binnen de banken? Of wilt u weten hoeveel macht u als christen in uw eigen buurt kan hebben? Of wat de invloed was van protestmuziek? Of wat de link is tussen het PaCo en de wiskundige machten?
Geef u dan vooral op!

U heeft nog tot morgen om uzelf op te geven, dat kan gemakkelijk en snel op http://www.paascongres.nl !

Graag tot ziens op het PaCo 2012 in Helvoirt,
de PaCo-In en PaCo-Hu der VGSU

oei, moeilijk, ik denk er nog steeds over na. Vandaag ga ik beslissen.

Gewoon doen FJ =)

Anja Admiraal

Ja doe maar, is gezellig!

O, dat is wel erg weinig zeg. Vandaag al de deadline? Dan geef ik me nu snel op. Als je kunt, zeker gaan. PaCo is altijd supermooi! Moet je zeker een keer hebben meegemaakt. Een mooiere locatie dan dit klooster krijg je trouwens sowieso niet bij een ander weekendje.

Manon ten Have

wie gaat er nou wel mee behalve ik en charlotte? er waren toch 4 opgaven?

Anja Admiraal

Nee er zijn in totaal 7 opgaven van GSV-ers voor zover ik weet. Charlotte, Manon, Henk, Kristel en Anja sowieso. Philip ook denk ik en Jan Korterink? Op facebook leken het er veel meer ;) Ook Jurriaan, Alwin, Mark, Chris Arnold, Willy...

Ho ho, ik heb helemaal niet gezegd dat ik naar PaCo ging!
Misschien dat ik nog wel even langskom op het feestje!

Anja Admiraal

Haha ja dat bedoel ik ook. Is het feestje geen PaCo dan?

Touché! Maar ik kom wel even langs voor dat deel waar de GSV het beste in is ;)

Anja Admiraal

Nice! Neem je de rest van Frinchov en de GSV dan ook even mee?

Dat wordt een beetje lastig, met 30 man in een autotje.. :P