minileeuwtje

Lieve GSV'ers, vind U het nou niet jammer dat er waarschijnlijk zeer weinig act s zullen zijn tijdens het diescabaret? Slaan we weer een lekker figuur richting onze zusjes en ons broertje.

Wat denk je wat voor figuur we slaan als ik daar ga staan? Een nog modderfiguur...

HaJee schreef: Wat denk je wat voor figuur we slaan als ik daar ga staan? Een nog modderfiguur...

goede voorbereiding is het halve werk en de rest komt misschien met wat geluk :wink:

Jij snapt het. Corien schrijf maar op:"LTW"!

dat was intikken :wink: , maar als je denk dat dit een goede argumentatie is (wat dus blijkt uit je reactie :P ), zul je je ongetwijveld gaan opgeven? Ik daarintegen twijvel aan mijn motivatie ter voorbereiding en geluk ben ik ook al heel lang niet tegengekomen. :cry:

minileeuwtje

nou Lieuwe, misschien kan je een grappige verhandeling houden over je onderschrift?

Arme Lieuwe...maar als je het niet uitprobeert weet je natuurlijk ook niet of je deze keer geluk zult hebben... :wink:

Ik vind dat alle intro's verplicht cabaret moeten doen tijdens de dies. :twisted:

Dát maakt pas een slechte indruk :lol:
8)
Geen HV's en wel cabaret?

Ja ik dacht dat introcabaret wel traditie is, helaas hebben we niet zo vaak intro's.. Nu moet het er maar weer een keer van komen..

Vrouwen kunnen geen grappige cabaret maken...!

zmith schreef: Vrouwen kunnen geen grappige cabaret maken...!

dan rust er dus een taak voor jou..... of ben je soms een vrouw :wink:

HAHAHAHAHAHA wat een grap molle... ik vind dat JIJ meot meedoen ;)

Misschien kan Zmith doen alsof hij rijles heeft...
Kun je vast wel leuk cabaret van maken :-P

minileeuwtje
Skippy schreef: HAHAHAHAHAHA wat een grap molle... ik vind dat JIJ meot meedoen ;)

Op zich doen er hoogstwaarschijnlijk al twee mensen van de diescie mee aan het diescabaret en dat lijkt me meer dan genoeg. En daarmee bedoel ik niet meer dan genoeg in de algemene zin van het woord, maar meer met betrekking tot Molle.

ik geloof dat ik al aan cabaret ga doen tijdens de dies... jammer dat ik jou nog niet heb zien rijden carloz, je doet het vast beter!

Ja, dan moet je ook heel alert zijn, anders ben ik alleen nog maar een stipje aan de horizon...

zmith schreef: Vrouwen kunnen geen grappige cabaret maken...!

ik dacht dat ik foute opmerkingen maakte, maar jij kan er ook wat van zeg... :?

You better be good :)

ik zit er over te denken om wat cabaret te doen, maar ik weet nog niet heel zeker, misschien kan ik samen met koos wat doen over het principe van je mag niet liegen, kan ik wel wat grappigs over vertellen.

Oh jammer, koos heeft een bruiloft dan.
Misschien later op de avond

Oh, ik denk dat ik tijdtechnisch het cabaret wel red, dus dan kunnen wij wel een stukje doen. Uit jouw opmerking lees ik af dat jij het wel grappig vindt dat ik je in en uit elkaar stomp. Ik durf te wedden dat de rest van de mensen dat ook wel grappig vindt, derhalve wil ik jou verzekeren dat ik dit deel van ons cabaretstukje wel wil verzorgen.