Vriend Niels

D-XTC zoekt mensen met gevoel voor humor voor het Dies-cabaret.

Denk jij dat je wel geschikt bent als cabaretier of heb je gewoon zin om op het podium te staan geef je dan op voor het cabaret tijdens de Dies! Vertel gewoon wat flauwe moppen of ga heel vals zingen, het maakt niet uit, als er maar wat mensen zijn die het leuk vinden om het cabaret van de Dies op te vrolijken met hun grappen en grollen. Het aantal aanmeldingen is nu nog wat laag dus twijfel niet en meld je aan bij mij of andere leden van d-XTC.

al het liefs,

Niels

d-XTC
Diescie GSV 2004

Geef je alsjeblieft op! Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat Niels anders zelf iets gaat doen..

minileeuwtje

He Niels, als ik de pol zo bekijk hebben we al 8 mensen die een stukje gaan doen!! yeah!!!!!
kun je erachter komen wie wat gestemd heeft? kunnen we er ff achteraan gaan bellen ;)

moet je mol ff vragen, via sipko kan ie vast wel toegang tot de db krijgen en zo de gegevens bemachtigen

Dat is idd vrij makkelijk na te trekken. Het is alleen de vraag of de webcie zulke privacy gevoelige info wil verstrekken :).

minileeuwtje schreef: He Niels, als ik de pol zo bekijk hebben we al 8 mensen die een stukje gaan doen!! yeah!!!!! kun je erachter komen wie wat gestemd heeft? kunnen we er ff achteraan gaan bellen ;)

Dan heb jij de poll waarschijnlijk bekeken naar een flesje of wat aan wijn of andere alcoholische drank. Bij mij staat bij de eerste 4 en bij de tweede 2. Of moet je dat vermenigvuldigen?

Martijn schreef: moet je mol ff vragen, via sipko kan ie vast wel toegang tot de db krijgen en zo de gegevens bemachtigen

hij kan er wel bij, maar of het zinnig is...

Ik wil niet dat jullie het uit gaan zoeken, want dan weten jullie dat ik ja heb gezegd, terwijl ik stiekem helemaal niks ga doen! :P

Bakkie Krasse

ik heb ook ja gezegd, maar dat was voordat ik de vraag had gelezen, dus.....

minileeuwtje
Rossatron schreef: [..] Dan heb jij de poll waarschijnlijk bekeken naar een flesje of wat aan wijn of andere alcoholische drank. Bij mij staat bij de eerste 4 en bij de tweede 2. Of moet je dat vermenigvuldigen?

nee hoor, want we hebben ook al een groepje dat wat doet, en met de poll daarbij opgeteld komen we uit op 8. Volgens mij post je zelf met een niet nuchtere maag of gesteldheid ;)

minileeuwtje schreef: [..] nee hoor, want we hebben ook al een groepje dat wat doet, en met de poll daarbij opgeteld komen we uit op 8. Volgens mij post je zelf met een niet nuchtere maag of gesteldheid ;)

Ja hallo, mij een beetje gaan aanvallen met background information, lekker makkelijk hoor! En trouwens, over mijn ongesteldheid gaan beginnen is wel heel erg laag!

Edoch, voor sommigen is dat best grappig: Rossatron is ongesteld! :twisted:

Hee mensen: we zijn op zoek naar grappige mensen op het podium, dus niet naar mensen die hier in dit topic grappig willen zijn. Please please, doen nou gewoon ff cabaret op de dies allemaal, is dat nou zoveel gevraagd??

minileeuwtje

of de persoon die het grappigst is hier op het forum wordt de special act van de avond!! ik vind dat rossatron wel een goede kans maakt momenteel...

echt?

Vriend Niels

Hallo heee

In de Tox heb je heel grappige barmannen.

Vriend Niels
vet schreef: In de Tox heb je heel grappige barmannen.

Grappige lengte bedoel je??

Of bedoel je die 'slim-fast'-vent bij de jassen??

nee, die van 'kakatoe', of hoe ging-ie ook alweer?

Ik ken een grapje over een 'kakatoe'. En ik heb em niet van die vent van de Tox

minileeuwtje

Ga je 'em hier vertellen Tanja, of bewaar je 'em voor je cabaret tijdens de Dies?