oioioi, volgens mij zijn de heracliden al gedegradeerd. Volgens document is de degradatieregeling voor reserve 3e klasse als volgt:

De kampioenen van de reserve derde klasse A t/m F promoveren naar de reserve 2e klasse.

De nummers 11 en 12 van de reserve derde klasse A t/m F degraderen naar de reserve 4e klasse.

:bier:

Wat een waanzin jongens... wat een waanzin! Zoveel geluk en zo terecht, ik voel me diep gelukkig.

Overigens: nog maar 8 plaatsen in de supportersbus!

Hey jongens; SUCCES HÈ!!!!

SPREEK JE LATER

ben er klaar voor!!

en wat is het geworden, kben echt reuzebenieuwd! Vertel het snel!

Ik wil het ook weten, kom op jongens, zwijgen duidt op een feessie, geef even dat verlossende bericht, het is toch wel gelukt, ja toch?

en buitenpost ZM2 schijnt volgens de rekenmeesters de derde periodetitel met ongelofelijk veel mazzel en een minimum aan punten te hebben gepakt en gaat voor een busreis naar het verre zuiden

Hinneke schreef: en wat is het geworden, kben echt reuzebenieuwd! Vertel het snel!

0-0, suffe wedstrijd. jammer jongens...

ro schreef: [..] 0-0, suffe wedstrijd. jammer jongens...

ik geloof je niet

RJ schreef: [..] ik geloof je niet

en de 'nummer 2' heracliden had gewonnen met 9-0. zuur maar waar.

ro schreef: 0-0. (..) en de 'nummer 2' heracliden had gewonnen met 9-0. zuur maar waar.

Tenminste, zuur voor hun. Want de 0-0 van ON5-Heracliden werd ergens rond de 10e minuut verbroken duur een schitterende goal van am. Van Biessum die goed mee naar voren was gekomen. De overige 6 heb ik zo direct geen namen bij, maar ik kan je verzekeren dat ze van de kan van ON5 kwamen. Behalve eentje, dat was een eigen goal.
7-0: prima jongens! Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd!

KAMPIOENEN!!
Jemig wat een toffe party was dat ook nog in de kantine.... vooral die consumptiebonnen doen het goed! (of waren die voor de rest van het volgende seizoen?)

Gekkenhuis zeg! Wat een consumptiebonnen... Wat een zatte eerste selectie... En wat zielig voor het 3e... Mooi feestje gister, dikke prima!

En verder: iedereen die heeft gesupporterd: bedankt!!

Zo, ik leeg de disk van m'n cameraatje ook maar even op het forum. Van harte gefeliciteerd trouwens! En Frits: ik ben nu nog fanner dan ik al was.

Frits schreef: KAMPIOENEN!! Jemig wat een toffe party was dat ook nog in de kantine.... vooral die consumptiebonnen doen het goed! (of waren die voor de rest van het volgende seizoen?)

Bedankt Oranje Nassau 5!!! :lol:

Jaap Boersema schreef: En Frits: ik ben nu nog fanner dan ik al was.

Altijd even tijd nemen voor de trouwe fans... zo ben ik... toffe foto trouwens. Als je 'em een keer meeneemt signeer ik de foto voor je..
Bedankt voor de fotoreportages tot nu toe Jaap en Roelof !!

Uitslag van de Poll (de rolade gaat naar Koos):

Koos nr. 1 38
Frits 37
Biezema 33
Bouke 24
Geert 23
Bas 23
Beart 19
Lennert 18
sectie assen 18
sietske 14
Havenvoorden 12
The Master 11
Oboema Cese Tokoe 10
Gaitzen 9
Ynse 7
Lothar Mattheüs 4
bert hobbelink 3
Het Maagdenhuis 2

Hee jongens: gefeliciteerd!!! :dance:

hier nog wat fotoos: