Bakkie Krasse

beste mensen,

Oranje Nassau 5* kan komende zaterdag kampioen worden. Dat wilt u natuurlijk niet missen. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om voor ongeveer 5 euro met de supportersbus mee te gaan. Bij een overwinning in Uithuizermeeden kan het kampioensschap van de 3e klasse c ons niet meer ontgaan!!! Na de wedstrijd kunt u mee-eten op soos, ook voor 5 euro pp. Voor 10 euro hebt u dus een onvergetelijke en goedgevulde zaterdag!!

Het is thof als u uw oranje kleren van koninginnedag aanhoudt!

het programma:
Zaterdag 1 mei
12:45 verzamelen op het station
13:00 vertrek
13:30 aankomst in Uithuizermeeden
14:30 De Heracliden 3 - Oranje Nassau 5
16:15 huldiging
17:30 vertrek naar Groningen
18:00 aankomst Groningen
18:10 eten op soos
22:00 Groot feest op soos!

*koos Lieffijn, Klaas-Harmen Linde, Okke Oosterhuis, Henk van Biessum, Geert Waardenburg, Frits Rijpma, Bas Wiersema, Chris Havinga, Bouke Kruize, Lennert Molema, Bert Hobbelink, Jos Leijenhorst, Jasper den Hamer, Mark Kruidhof, Matthias Eschbach, Snoep

Mooie poll :roll: , en nee ik kan niet mee, ik moet zelf voetballen.

Bakkie Krasse

sorry. Het is niet helemaal goed gegaan, maar het idee is (dubbel)duidelijk.

verder:
namens de interim-manager gaan de volgende mensen al mee:

  1. Ynse
  2. Johan Sikkema
  3. Els (Jonker?)
  4. Bart Kamphuis
    daarnaast:
  5. Hans Stuivenberg
RJ schreef: Mooie poll :roll: , en nee ik kan niet mee, ik moet zelf voetballen.

same 4 me! Maar succes!!

Inclusief de kampioensspelers zitten we inmiddels op ruim dertig (30) aanmeldingen voor de supportersbus. Wees er dus snel bij!

Bakkie schreef: sorry. Het is niet helemaal goed gegaan, maar het idee is (dubbel)duidelijk. verder: namens de interim-manager gaan de volgende mensen al mee: 1. Ynse 2. Johan Sikkema 3. Els (Jonker?) 4. Bart Kamphuis daarnaast: 5. Hans Stuivenberg
  1. Bert-Jan Mol

Ik kan natuurlijk ook niet ontbreken :wink:

Geert, Henk en ik (beter bekent als de TBW-verdediging) gaan vanmiddag op verkenning naar Uithuizermede. Misschien nemen nog wel een middenstip mee terug....

Bakkie Krasse

nou, de bus gaat zowiezo mee. de poll is dus enigszins overbodig. Echter is de bus al gevuld met meer dan 30 mannen en vrouwen. Als u mee wilt, stuur dan een berichtje naar bouke@notoir.nl of bel me.......(06-26548534). sms-en mag ook.

Iedereen wordt om 12:45 op het hoofdstation verwacht. We vertrekken om 17:30 uur uit Uithuizermeeden. Kosten: 5 euro.

TBW-uitje was zeer geslaagd. Naast het bedrijfsbezoek een bezoek aan de velden gebracht. Die lagen er goed bij. Na een praatje met de terreinmeester hebben we kunnen fixen dat het veld donderdag nog weer gemaaid wordt. Was eerder vandaag ook al gedaan. Er staat gelukkig veel gras, alleen de kalklijen liggen wat diep weggezonken. Foto's zullen nog volgen.

Tot zaterdag allemaal!!!

Ok, hier het verslag van het bezoek van de tbw-verdediging aan de heracliden. We hebben goed rondgekeken, even het veld aangevoeld en het bestuur van de club gesproken. Te zeggen valt dat we op veld twee moeten voetballen, en afgezien van de lijnen ligt het veld er toppie bij.

Ook met de burgermeester gesproken over extra politie inzet? En wordt er ook een uur voor de wedstrijd nog gesproeid? Lijkt me wel zo handig voor alle buikschuivers die gemaakt moeten worden na het behalen van het kampioenschap

Lennert schreef: Ook met de burgermeester gesproken over extra politie inzet? En wordt er ook een uur voor de wedstrijd nog gesproeid? Lijkt me wel zo handig voor alle buikschuivers die gemaakt moeten worden na het behalen van het kampioenschap

Burgemeester was er niet. Maar de verantwoordelijke voor de velden heeft me verzekerd dat hij donderdag zowiezo nog gaat maaien. Verder is het natuurlijk zo dat zij moeten winnen willen ze een kans maken om degradatie te ontlopen....
Maar misschien is het handig als er alsnog een delegatie van ON 5 langs de heracliden gaat om daar de laatste zaken door te spreken....

Bakkie Krasse

Diegenen die deze week niet getraind hebben kunnen dan als laatste training vrijdag even op de fiets heen en weer om de boel te checken..

hoe staat het met de kampioensschaal ??

Was er ook een sloot in de buurt??

Dinsdag was er nog wel een sloot. Hoezo?
Ben je al aan het inpakken of wil je gewoon oefenen voor de MEMSE??

Ik zal er ook bij zijn, zie voor mezelf een rol weggelegd zoals Jantje Wouters bij dat andere Oranje, is die vacature nog vacant?

Bakkie Krasse

Ynse zal de megafoon hanteren en daarnaast de opstellingen voordragen. Voor een assistent-manager is altijd plaats. Geheel in het trainingspak in oranje of in een driedeligpak met sigaar.

Bakkie schreef: de megafoon

eej loes, denk jij wat ik denk?! (dinekes truukje!!)

Een megafoon doet wonderen!

Die lui van Lycurgus zijn het flink zat hoorde ik afgelopen avond van Jasper Vermeer. Hij werkt samen met een speler van lycurgus 6. Die vertelde dat ze onterecht (tuurlijk, het zal ook niet) een rode kaart hebben gekregen en dat in de laatste minuut de gelijkmaker is gescoord door HS'88!!!!!!!!!!!!!!!! En dat vond ik dan wel weer mooi om te horen.