Biezema schreef: Was je toen niet naar huis gegaan?

Ben ik ook gegaan, maar toen kwam ik bij het doel van de tegenstander en ben ik daar maar even stil blijven staan.

Bovendien wou ik laten zien dat ik geen verdediger ben. Jongsma ben jij eigenlijk een verdediger?

Henri!! schreef: Jongsma ben jij eigenlijk een verdediger?

Daar zijn de kenners het nog niet over eens. Het is wel duidelijk dat ik er geen 20 inleg in een seizoen. Ik werd tot noch toe ook altijd opgesteld als back, maar in praktijk stond ik dan ook weleens als winger.

En nog even over het schoppen van meisjes: Volgens mij maakten de meisjes zich juist schuldig aan ernstig gemeen spel.

Biezema schreef: pfff, 7-0 van CSFR gewonnen. Of nee, helemaal op het eind vergat Arnold uit te verdedigen als keeper. 7-1.

Maar toen deed jij al niet meer mee... en ik wilde buitenstaanders op z'n minst het idee geven dat er wat te doen was bij onze goal. Snap je? Zo lijkt het knap dat er slechts 1 door is gekomen...

maakt allemaal niets uit, het was een superlache wedstijd.
bedankt he!!! wanneer weer??


de locatie was prima!!!

zsm

RJ schreef:
Henri!! schreef: Jongsma ben jij eigenlijk een verdediger?

Daar zijn de kenners het nog niet over eens. Het is wel duidelijk dat ik er geen 20 inleg in een seizoen. Ik werd tot noch toe ook altijd opgesteld als back, maar in praktijk stond ik dan ook weleens als winger.

Als het bij mij net zo gaat als dinsdag haal ik de 10 amper :wink: Volgens mij had ik een scoringspercentage van 20% ofzo. :roll:

gaan we nog weer voetballen binnenkort?

makkelijkste gaat het als je maar gewoon een voorstel doet. Woensdag 16 uur?

Ik denk dat ik dan wel kan....

ik ook wel denk ik

hoeveel gaan er ballen?

als ik t zo bekijk niet bijster veel

mmm, ik zit nu nog op Zernike te zwoegen. Kun je laten weten of het de moeite waard is om terug te komen?

Ik kan zo ook nog wel ff. Ben bijna klaar...

Edit: hmm, rustig daar...

blijf maar lekker op zernike zou k zo zeggen...

We kunnen wel nu afspreken dat we volgende week woensdag om 1700 uur gaan voetballen, wie doet er mee?

ik

mmh nog eentje er bij en we kunnen tienen

Waarom niet 's avonds om een uurtje of half negen?

als ik kan doe ik mee.