Biezema

Om het maar eens overzichtelijk te krijgen hier een speciaal topic om de wedstrijdjes die in Vinkhuizen gespeeld worden aan te kondigen. Dan hoeft er niet overal meer gezocht te worden.

Om te beginnen. Vanmiddag om 16 uur op het veldje tussen de aqua en de saffier!!

Wie doen er nog meer mee?

tja, moet ik daarvor helemaal uit de UB komen? doe ik. maar wel als er minstens acht man zijn

ik trap misschien ook wel een balletje mee. eerst huiswerk maken.

ik kijk wel even. Kweet nog niet zeker.
maar de lokatie is perfect :D

Mits aan bovenstaande voorwaarde van acht man wordt voldaan ben ik ook van de partij.

RC schreef: Mits aan bovenstaande voorwaarde van acht man wordt voldaan ben ik ook van de partij.

ben ik mee eens, maar het kan zijn dat ik wat later ben, maar ik probeer m'n studiegroep zo kort mogelijk te houden zodat ik er dan ben.

Gewoon zeggen dat je een belangrijke afspraak hebt...

Ik kan btw niet, maar dat scheelt ook weer een paar blessures...

Nou ik ben er sowieso bij.!

Nou, ik heb mijn huiswerk ook af :wink: dus ik bal ook wel een potje mee!

Wie volgt?

Hugo en Bert doen ook mee, en later Willem ook nog.
Dan zijn we sobieso al met 7... nog een aantal erbij en het wordt nog leuk ook :shock:

Henk-Jan schreef: Nou, ik heb mijn huiswerk ook af :wink: dus ik bal ook wel een potje mee! Wie volgt? Hugo en Bert doen ook mee, en later Willem ook nog. Dan zijn we sobieso al met 7... nog een aantal erbij en het wordt nog leuk ook :shock:

ik wil ook wel meedoen, maar ik heb mijn voetbalschoenen nog in Dalfsen liggen. Heeft iemand nog een maatje 43 liggen??? Anders trek ik wel andere sportschoenen aan. Ik ben erbij om 16 uur!!!

Prima. En voetbalschoenen is voor mietjes.

ik kom ook wel effe, en wel op voetbalschoentjes!

ik niet. ik lig met een biertje in t noorderplantsoen

Jurrian schreef: ik niet. ik lig met een biertje in t noorderplantsoen

Als je slim bent train je ook ff je balletje sate eraf met de jongs.

pfff, 7-0 van CSFR gewonnen. Of nee, helemaal op het eind vergat Arnold uit te verdedigen als keeper. 7-1.

13 tegen 13. Gekkenhuis.

Maar het was mooi, lekker de hele wedstrijd doen alsof je een vedette bent en gewoon een beetje voor de goal hangen.

ow jah voor de vrouwen onder ons:

Biezema schopt vrouwen en Jongsma ook.

Twas lachen jongens, bedankt! En ik hoop dat die Wiegert ofzoietsdergelijks de groene vlek uit zn spijkerbroek kan krijgen...

Henri!! schreef: ow jah voor de vrouwen onder ons: Biezema schopt vrouwen en Jongsma ook.

en als het even kan zo hard mogelijk. Hoe dan ook, het was een lekker middagje voetballen. We waren ook zo goed. Wanneer gaan we dat weer doen??

Hé Ligtenberg, was je er ook bij? Ik heb je helemaal niet gezien! Of wacht, je was er in het begin toen je van de manager f.t. de opdracht kreeg achterin te spelen. Was je toen niet naar huis gegaan?

Shit zeg, heb ik vrouwen geschopt?

In het vuur van de strijd krijg je wel eens een waas voor je ogen.