Henri!! schreef: [..] Daarbij komt ook nog dat het lijkt alsof Liesje een quote uit een ander topic in dit topic heeft gezet, en dus zelf verkeerd zit te posten. Beetje jammer Skippy :wink:

huh??? echt niet...ik weet niet eens hoe dat moet :( skippy zal het wel gewijzigd hebben ofzo...ik was mijn handen in onschuld :wink:

Liesje schreef: [..] huh??? echt niet...ik weet niet eens hoe dat moet :( skippy zal het wel gewijzigd hebben ofzo...ik was mijn handen in onschuld :wink:

Je begrijpt niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat als je het geheel nu leest lijkt het net alsof jij in een verkeerd topic zit te posten, omdat Skippy zijn berichtje heeft verwijderd. En dat terwijl Skippy in het verkeerde topic poste. Snap je??

Nu ff weer on-topic, want anders vind die jongen nooit een kamer.

@ Rino : Probeer het eens bij de huismeesters

:oops: sorry!! maar goed...blijf dan ook echt on-topic!!

volgens mij heeft Rino helemaal niet om een kamer gevraagd, maar om wat meer informatie over gereformeerd-zijn en de GSV! (daar hoef je niet voor bij de huismeesters te zijn, dacht ik hoor...) :wink:

Grote vraag is nu natuurlijk: gaat Rino na al deze informatie het novitiaat lopen?

Een nog grotere vraag is: wordt hij dan ook lid?

Ik ben al met 2 kamers bezig. Over het lidmaatschap ben ik nog over nadenken, ivm met novitiaat. Het lijkt me wel leuk.

PS welke huismeesters ?

Ik gok dat Henri :!: de huismeesters van Patrimonium bedoelt.

Liesje schreef: :oops: sorry!! maar goed...blijf dan ook echt on-topic!! volgens mij heeft Rino helemaal niet om een kamer gevraagd, maar om wat meer informatie over gereformeerd-zijn en de GSV! (daar hoef je niet voor bij de huismeesters te zijn, dacht ik hoor...) :wink:

shit....... nou begin ik ook al

Rino schreef: Over het lidmaatschap ben ik nog over nadenken, ivm met novitiaat. Het lijkt me wel leuk.

Zowel het novitiaat als het lidmaatschap ís leuk, maar op een verschillende manier. :wink: Zorg alleen wel dat je zeker weet dat je lid wilt worden als je je voor het novitiaat aanmeldt, anders mist wellicht de motivatie en kom je van een spreekwoordelijk koude kerst-mis thuis.

Als je je adres even stuurt naar prescie@gsvnet.nl, dan sturen we je even een informatiepakketje op. Zoals gezegd is er 10 juni een open soos met vooraf een kleinkunstavond.

met vr groet
de Prescie

djurre schreef: Zoals gezegd is er 10 juni een open soos met vooraf een kleinkunstavond.

Waar blijft die poster/flyer F'inand? :roll:

Rino schreef: Ik ben al met 2 kamers bezig.

ik zal als ik jou was beginnen met 1 kamer en als je geld over hebt misschien een tweede erbij nemen

Carloz schreef: Ik gok dat Henri :!: de huismeesters van Patrimonium bedoelt.

Denk het niet...:

Geertsma schreef: [..] Denk het niet...:

ok dank je wel. Het is jammer dat nou net de link met huurwoningen het net niet doet.

Maar ik zal ff mij adres ff sturen naar het e-mail adres.
Verder ga ik vanmiddag en morgen kijken bij een kamer, waarbij de huisbaas bepaald uit 8 personen, waaronder ik. Dus een redelijke kans van slagen bij 2 kamers. :D

Rino schreef: [..] ok dank je wel. Het is jammer dat nou net de link met huurwoningen het net niet doet.
Een korte blik in de broncode van die site, leert mij dat je de link van de huurwoningen wel kunt benaderen, maar niet via de site zelf, omdat dat verwijst naar iets dat niet (meer) bestaat. Wil je de info lezen die ze bedoelen onder het kopje 'te huur' dan kun je klikken op: http://www.dehuismeesters.nl/huurwoning ... ingen.html

Ik heb al een kamer, aan de Prinsseweg :D

Tnkx voor de tips eniewee

Een kamer heb je..... nu alleen nog lid worden :lol: