eva mariëtte

Allereerst, super tof! Is het daarnaast ook de bedoeling om mensen niet alleen voor open soos uit te nodigen maar ook hiervoor. Heb geen idee of het haalbaar is, maar is wel leuk om aan te bieden en te combineren. Wil iedereen aankomende donderdag ook op tijd naar soos komen? Alvast bedankt!

JorienHeijs

MORGEN 19.30u KOFFIE EN THEE BENEDEN!! OM 20.00u BEGINT SING-IN, GRAAG VOOR DIE TIJD ZAAL NIET BETREDEN!
En nu maar aftellen:)

Oke. Nog 17 uur en 43 minuten tot KOFFIE EN THEE BENEDEN en 18 uur en 13 minuten tot Elly en Rikkert.

Is dit net zo open als de Soos hedenavond? Of heeft dit een meer gesloten karakter? Het lijkt mij namelijk erg leuk, ben vroeger ook eens geweest en thuis werd deze muziek altijd gedraaid.

Kom gerust langs, het optreden en Open Soos horen bij elkaar!

:) oke bedankt, tot vanavond allen!

Koning Drietand

Signeren ze ook lp's vanavond?

Koning Drietand schreef: Signeren ze ook lp's vanavond?

Als je de lp's meeneemt willen ze die vast signeren. Dan worden het ook nog echte collectors items...

Het was echt superleuk! Mooi ook om te zien dat zij er ook van genoten. Goed geregeld allemaal!

Ge-ni-aal! Één van de hoogte puntjes van mijn GSV-jaar tot nu toe. Wat was dat enorm tof. Het was ook mooi om te zien hoe leuk Elly en Rikkert het zelf vonden. Pure nostalgie, ik heb mijn jeugd herbeleefd.

Twee hoogtepunten, wat mij betreft:

  • avondje Elly en Rikkert
  • veel-te-oude lul die meebralt met het Biercomplex

Heul goed BASIC bedankt en Jason voor de begeleiding!

Basic!, onwijs bedankt. Beste Sing-in ooit, en wat Herman zegt.

Ik heb volgens mij nog nooit een sing-in meegemaakt waarbij ik constant een lach op mijn gezicht had, het was erg mooi! Elly en Rikkert en de commissies bedankt!

Het was supermooi! :D Commissies en Elly & Rikkert bedankt!

Ik heb het vreselijk naar mijn zin gehad, supertof dit!! Bedankt Basic!!

Supersonisch vond ik het! Ik heb ook de hele tijd met een glimlach op mijn gezicht gezeten dan wel geschaterlacht van de pret. Goed BASIC en OV-cie: bedankt!

Koning Drietand

Echt erg leuke avond gehad. Bedankt allemaal. Wanneer komen de Party Animals. Ook jeugdsentiment.

Filmpje, niet heel duidelijk, maar wel leuk, al zeg ik het zelf.

http://www.youtube.com/watch?v=dekgNYzd ... ata_player

Machtig mooi, heb me erg goed vermaakt! Bedankt..

JorienHeijs

Nog een reactie per mail van Elly en Rikkert:

'Wat een heerlijke avond was dat bij jullie!
Wat goed voorbereid qua band en zang en wat een heerlijk publiek!
Zo geweldig hadden we het niet verwacht.
Bedankt voor alles!'

En nog de groetjes van Elly en Rikkert erbij voor jullie allemaal!