Marianne

Wie heeft ze niet: grijsgedraaide cd's of zelfs cassettebandjes van Elly & Rikkert?
Om die goede herinneringen weer op te halen hebben de OV-cie, BASIC en de zangcie van ATV Elly & Rikkert uitgenodigd om donderdag 3 maart 2011 een optreden te verzorgen voor beide verenigingen.
Dit wil natuurlijk niemand missen!
Wat de precieze inhoud wordt weten alleen Elly & Rikkert zelf, maar het zal vrij divers zijn.

Daarnaast zal er een sing-in zijn met nummers van Elly en Rikkert onder leiding van de GSV-band.

Super-super-super-vet! Ik kijk hier al maanden naar uit. Een unicum dat de GSV dit duo, dat al jaren niet meer samen optreden, weer weet terug te brengen samen op één podium.

Hier valt Balkenende, Donner, Hans Jansen en Ouweneel bij in het niet...

Ik ben hier sowieso bij!

komen ze ook naar soos? :D

Mogen we ook verzoeknummers indienen? want dan wil ik 'regenbogen' zingen :)

Ze zijn geen 20 meer, Mark. Maar wie weet. Frans Zwarts (olim rector magnificus) kon er ook nog wel wat van dus wie weet zij ook.

Ik kan bijna niet wachten!

En als ze naar soos komen, komt die sinas ook weer eens van pas.

Ik wil graag 'Wie Wil Er Ruilen Met Miguel' horen.

Ik zit op het puntje van m'n stoel, dit is zo spannend!

HT schreef: Ze zijn geen 20 meer, Mark. Maar wie weet. Frans Zwarts (olim rector magnificus) kon er ook nog wel wat van dus wie weet zij ook.

Naar mijn weten is Frans Zwarts nog geen olim rector magnificus..

Sowieso vét dat dit gouwe ouwe duo komt!

volgens mij is de receptie voor de overdracht laatst geweest. ik ben echter een nederige hbo-scholier, dus ik zou het eigenlijk niet weten.

Wat ik wel weet: Vertel het aan de mensen, dat Elly en Rikkert op 3 maart in town zullen zijn!

Bruins schreef: Naar mijn weten is Frans Zwarts nog geen olim rector magnificus..

Dus echt wel, Herbsgarden weet waar de bewijspics zijn

Leuk!!
Is er ook een plaatsje ook al ben je nog zo klein?

Herbsgarden

Vraagje: wordt dat een concert een dolkomische gouwe ouwe-medley inclusief kinderliedjes of gaan ze heel serieus doen? Ik kom sowieso niet (Ark van Stekeltje is dan voor tv) maar ben wel benieuwd.

(En Frans Zwarts is 18 februari inderdaad opgevolgd door Elmer Sterken. Wisten jullie trouwens dat Zwarts, die vaak dronken/katerig overkomt, cum laude afgestudeerd én gepromoveerd is, nota bene bij Noam Chomsky? Ik niet. Nu wel.)

N.B. Steendam

Het blijven hippies, spannende dingen zijn niet uitgesloten (waar is de tijd dat Elly nog met Boudewijn de Groot zong over een gouden sleutel op haar borsten?). Ik overigens gewoon de hele cd van de kauwgomballenboom aan.

Herbsgarden schreef: Vraagje: wordt dat een concert een dolkomische gouwe ouwe-medley inclusief kinderliedjes of gaan ze heel serieus doen? Ik kom sowieso niet (Ark van Stekeltje is dan voor tv) maar ben wel benieuwd. (En Frans Zwarts is 18 februari inderdaad opgevolgd door Elmer Sterken. Wisten jullie trouwens dat Zwarts, die vaak dronken/katerig overkomt, cum laude afgestudeerd én gepromoveerd is, nota bene bij Noam Chomsky? Ik niet. Nu wel.)

Wat een nieuws Herbsgarden! Wist jij dat Noam Chomsky binnenkort in Nederland is en twee lezingen geeft? Ga je daar naar toe? Ik niet.

En om even over dit onderwerp iets te zeggen: Leuk! Ik ben erbij. Is de dresscode wit, zwart, rood of geel?

Oei wat heb ik hier een zin in! Ik hoop dat ze "De weg, de waarheid en het leven" willen zingen, want dat was echt mijn favoriete nummer. We draaiden die lp vroeger grijs :D

Hè, diep, diep in mij snap ik er niks meer van. 'Optreden van E&R' klinkt alsof E&R ook werkelijk waar een optreden gaan geven. Ze gaan toch niet leuk met de GSVband, voor ons, nostalgische liedjes zingen? Of wel?
In dat geval zou ik dat voor het eerst horen. Of wordt hetgeen wat er gaat komen gewoon 'optreden' genoemd omdat het nog onduidelijk is wat er gaat komen (lezing, poezie, hun teksten rappen)?

Om iets meer duidelijkheid te geven: Elly en Rikkert gaan ook allebei zelf van alles doen. Rikkert bijvoorbeeld cabaret en Elly wat nummers van haar solo-cd. (dat is dus hun optreden). Verder is er een sing-in met de gouwe ouwe liedjes die de GSV-band gaat begeleiden

wedden dat je bij 0:26 van Elly en Rikkert nummer je lachen niet in kunt houden.
(tenzij jijzelf ook a-muzikaal bent)

Elsa schreef: wedden dat je bij 0:26 van Elly en Rikkert nummer je lachen niet in kunt houden.

Klinkt een beetje als Gerard tijdens de beleidspresentatie vanavond.

Ron-Kruidhof

ik ben razend benieuwd naar hun optreden! macro borsato is niets vergeleken bij hun!