Het feestje is weer mooi geweest. Bij gebrek aan fatsoenlijke input van de leden mag Ursa een oud verrot toetsenbord ophalen bij mij thuis. Misschien nog met een goudgeel kleurtje om het pimp-gehalte wat op te krikken. Ik wil 'm ook wel in z'n muur vastboren.

Dat is wel een karige prijs. misschien een plankje met daarop (uit de letters gesloopt van het oude toetsenbord) '5-duizend post(z)' met of zonder de z. want elke letter is natuurlijk maar 1x te gebruiken.

de z dus ook

de '5' van de numerieke toetsen op de kop dan

oeps, de z natuurlijk ook al, en de 5 ook. dan maar '5000 berichtjus'?

De 5 heb je dubbel, dus het kan alsnog.

en een o voor de laatste 0 ofzo?

Ik waardeer het gebaar jongens, maar ik hoef echt geen prijs.

Koning Drietand

Wat een valse bescheidenheid.

Oh wat spannend, ik heb nu een doel in mijn leven

Als je dit tempo aan blijft houden kom je er wel!

Koning Drietand

Niet te enthousiast worden allemaal. Er is meer in het leven dan zo eindigen als mijn vader.

Wat dan?

Is Harm jouw vader? Geinig, dan is-ie mijn over-overgrootvader.

Koning Drietand

Ben jij dan mijn achterkleindochter?

Hoog tijd om te bedanken. Ik voel me een aartsvader, zo eentje van voor de zondvloed...

Fredje schreef: Ben jij dan mijn achterkleindochter?

De waarheid komt hard aan.

Koning Drietand schreef: Ben jij dan mijn achterkleindochter?

Dacht ik wel. Dochter van Christine, die dochter is van Dik, die jouw zoon is, toch?

Koning Drietand
Ursa schreef: Hoog tijd om te bedanken. Ik voel me een aartsvader, zo eentje van voor de zondvloed...

Methusalem kwam vermoedelijk om bij de zondvloed, bent u dat ook van plan?

Wat leuk dat de familieband wordt gecontinueerd. Welkom in deze mooie (de één wat meer dan de ander) familie Thereza. Harm regel je even een familiediner met je legendarische visgerecht?