C.A.

Amicae amicique,

Ursa schreef: Helaas. Is Johannes, zoon van Zebedeus ook goed?

Met bovenstaande tekst heeft Ursa, forum-gebruiker pur sang en hopelijk ooit historicus in spé, geschiedenis geschreven op GSVnet door de koppositie wat betreft het aantal posts op het forum over te nemen van Koos L. Deze oud-gebruiker heeft met het indrukwekkende aantal van 4754 posts zeer lange tijd bovenaan gestaan, maar moet sinds Do Jan 21, 2010 15:34 onze nieuwe kampioen, met als echte naam Harm H., voor zich dulden. Ursa, die inmiddels verantwoordelijk is voor 4759 berichtjes, hoefde al sinds Za Jan 16, 2010 20:27 een andere concurrent, Henri L met 4742 berichten, niet meer voor zicht te dulden na het plaatsen van het bericht:

Ursa schreef: Wat een meuk.

Aangezien het vandaag Ursa's verjaardag is wil de Webcie hem van harte met zijn verjaardag en dit heuglijke feit feliciteren. Ook u wordt in dit topic van harte uitgenodigd om uw blijdschap dan wel medeleven te tonen. De Webcie is hard op zoek naar een passende beloning, en vraagt u om uw suggesties. Tevens mag u Ursa aanmoedigen om vooral zo door te gaan, omdat hij nog maar 241 berichten is verwijderd van de magische 5000-grens, welke hem een nieuwe rang op het forum zal opleveren, waarvan de bijbehorende titel nog even een geheimpje blijft...

De volledige ranglijst kunt u bekijken!

Met amicale groeten,

De Webcie

Lieve webcie,

bedankt voor al deze (twijfelachtige) eer. Hoewel, alle echte eer gaat uit naar mijn grote voorbeeld, Rabbi en leermeester, amice Lieffijn. Toen ik hier arriveerde en zijn status zag begeerde ik deze en wist ik dat hem ooit zou overtreffen. Ik ben blij dat het moment nu daar is en ik op mijn lauweren kan rusten. Al baar ik me zorgen over de jongere generaties, die slechts een kortstondig spam-talent laten zien en geen duurzame toevoeging aan het forum. Wanneer zal de nieuwe postkoning opstaan? Of zal ik hier geschiedenis schrijven? Wat zullen wij van deze dingen zeggen? Gelukkig ben ik altijd bescheiden gebleven.

Semper amicaliter,

Ursa, bedankt voor al je posts. Ik heb me dikwijls bescheurd achter mijn pc. Ik hoop dat je nog veel mag posten!

Gefeliciteerd met het behalen van deze enorme overwinning. Nog 240 posts te gaan voor de aller- aller- allerhoogste rang die je kunt krijgen. Er bestond al sinds het begin van GSVnet 2.0 in 2003 het geloof dat de magische barriere van 5000 posts nooit doorbroken ging worden. Havingay is echter op weg om alle critici de mond te snoeren en korte metten te maken met dit bijgeloof.

Ga zo door!

Nu nog je bachelor halen!

Ik denk dat ik al weet hoe die 5000-titel gaat heten:)
Homgoa?

Havingay-Hero

maar ontzettend gefeliciteerd met deze mooie prestatie. Je houdt het hier aardig levendig. Eeuwige roem valt jou ten deel totdat een ander er mee vandoor gaat.

Gefeliciteerd harm, nice! Ik stel voor dat harm iig al een andere kleur balkje onder zijn naam krijgt, om zijn positie al top-poster te geven. Wit met rode stippen, soort van bolletjes-balk die hij verdient door de berg posts van lieffijn te overtreffen.

Misschien dat een sic-artikel namens de webcie of sjaars met daarin een compilatie en statistieken van harms beste posts en waar deze zijn gepost door de jaren heen. Ik denk dat aspi-prince daar best mee bezig kan ;)

Overigens, Winschoterdiep 2x in de top15, yehes!

Dat lijkt me wel wat ja, dit is toch een beetje de Mont Ventoux van GSVnet: op verschillende plekken kun je je leven kwijtraken.

Dan nu, voor de wiskundigen onder ons: de mogelijke opvolgers zijn natuurlijk te herkennen aan het gemiddelde postgedrag (G). Delen we het aantal posts (P) door het aantal jaren lidmaatschap (L) dan krijgen we de volgende formule: G = P/L. Daarbij is G(Ursa) natuurlijk het streefgemiddelde. Ik ben benieuwd wie er allemaal in de buurt komen :) Iemand anders mag dit uitrekenen want ik ben weer uitgesogt.

Ik zie wel wat in een SIC-artikel met de 10 meest gewaardeerde posts van Ursa. Moet er wel even een jury worden geïnstalleerd die alle 4761 posts gaat beoordelen. Dit praktische puntje maakt mijn plan een beetje moeilijk in de uitvoering, maar in elk geval gefeliciteerd.

Dubbelgefeliciteerd Urs.

Jammer dat ik jou nooit meer zal verslaan Octr.

Koning Drietand

Ik ben trots Pa!!! Hopelijk mag ik de lauwerkrans ooit van u overnemen.

Ik denk dat jij ook nog serieus de grootste kanshebber zal zijn. Zal dan wel in de familie zitten, allebij maf.

AssessorJoost

nah!

Onterf hem! Hij is jullie naam niet waardig!

Hulde, Ursa, dat je dit forum maar lang levend mag houden.

Óf de webcie schiet op met de site en dan begint iedereen weer vanaf nul - of is dat vloeken in de kerk?

HT schreef: Hulde, Ursa, dat je dit forum maar lang levend mag houden. Óf de webcie schiet op met de site en dan begint iedereen weer vanaf nul - of is dat vloeken in de kerk?

WaS
VaK
UaF

Shit, zelfs met een vakje redeneren/argumenteren kan ik hier niets van maken. Wat bedoel je precies HT?

Nou, iedereen loopt te speculeren dat Ursa de 5000 gaat halen, misschien gebeurt dat niet als de Webcie een nieuwe site bouwt, want dan mag iedereen opnieuw beginnen met het sparen van berichten op het moment dat niet alle oude berichten worden overgenomen. Toen bedacht ik me dat het wel erg schraal is dat hardop te denken op een felicitatietopic, vandaar de vraag of dat vloeken in de kerk is.

merci,
Felicitaties voor Ursa en complimenten voor webcie, briljante eerste post!

De websie heeft mij verzekerd dat ik mijn kapitaal mag meenemen naar m'n volgende leven (itt in de kerk).

Koning Drietand
Ursa schreef: De websie heeft mij verzekerd dat ik mijn kapitaal mag meenemen naar m'n volgende leven (itt in de kerk).

Alleen jij?

@Dik niet zo verontwaardigd doen tegen Rolv, het was geen belediging.

N.B. Steendam

Mag dit topic een sticky?