overigens kan je op de achtergrond (+- 0min:52sec) heel zachtjes een koor horen zingen. meestal hebben zulke djs namelijk niet t lef om volop te spotten. vandaar ook de naam y.r.m.l.

voor de rest:

Koos L schreef: Zie het liever als God die al die mensen op Sensation Black lekker tuk heeft.

vind ik wel n toffe gedachte.

was afgelopen zaterdag ook bij zo'n feestje in Gelredome, en daar draaide DJ Luna ook zo'n deuntje aan het begin van zijn set. Ik weet niet of iemand deze set al heeft gehoord ofzo, maar zou iemand dan kunnen vertellen waarvan dit melodietje is, want ik dacht dat het van een E&R-liedje kwam...

dat deuntje aan het begin is het deuntje van Baantjer lied 457 van elly en rikkert, misschien herkende je dat...

Hebben Elly en Rikkert liedjes voor Baantjer geschreven? Gekheid.
En ik vind dit y.r.m.l. lied vrij saai en ook wel een beetje zielig. Het lijkt vies veel op het dingetje wat ik zelf eens in een suffe bui op mijn huistuinenkeukensynthesizert in elkaar heb gezet.
Het thema van Black daarentegen kan bij mij wel een potje (danwel sense) breken (danwel shocken).

Robben schreef: dat deuntje aan het begin is het deuntje van Baantjer lied 457 van elly en rikkert, misschien herkende je dat...

..en waar heb je die set kunnen vinden?

ik kan nu ook net dat nr van the prophet luisteren, maar dat is dezelfde als die Luna daar draaide...

en het hele stadion zat dit deuntje mee te 'zingen'

Jij ook? Jij kende 'em natuurlijk extra goed... :wink:

Ben het met Hans eens, als je zoiets, met zo'n titel op zoiets als Sensation Black draait door een dj die zich the Prophet noemt, hoef je niet te twijfelen aan verkeerde intenties. Het nummer luisterd idd wel lekker weg, en dat lijkt me nogal een nadeel.