Maak je over de inhoud van het concert maar geen zorgen, de KKK heeft u toch nog nooit teleurgesteld?!

Mijn ouders 'kijken er erg naar uit'
Is dit normaal? Komen er wel ouders? Ik was er zelf niet vorig jaar dus...

Hannah schreef: Mijn ouders 'kijken er erg naar uit' Is dit normaal? Komen er wel ouders? Ik was er zelf niet vorig jaar dus...

Hmmm... Nee, het komt vrij weinig voor dat ouders 'er erg naar uitkijken'... Dat is dus niet echt normaal, misschien valt er nog wat te redden?

Nou, laat die ouders maar komen, hoor! Er zijn al een leuk aantal opgaves in veel verschillende genres! En die ouders waren in mijn eerste jaar ook uitgenodigd en toen waren er iig een stuk of tien. We gaan er echt een stijlvolle avond van maken en niet te vergeten....het is GRATIS!!!

Hannah schreef: Mijn ouders 'kijken er erg naar uit' Is dit normaal? Komen er wel ouders? Ik was er zelf niet vorig jaar dus...
ah khuuuutt stel je voor dat je ouders er zijn... zou ze meteen naar de psychiater doordsturen. dat kan echt niet..

Zeg, Aline,

had je de Lutherse kerk nog overwogen?

Er schijnt daar een mooi orgel te staan... ;-)

groetjes en tot maandag,

Tymen Jan

Kijk, er is nog hoop.

ro schreef: He er is zeker wel een piano daar? Rutger: dan kan onze oude BK toch nog een mooi liedje?

Daar zeg je zo wat. Machteld, heb jij die muziek nog ergens liggen?

Ja, die heb ik wel liggen. Moet ik de andere muziekinstrumenten ook nog uit de kast halen??

(Je bedoelt toch dat lied die wij eens een hele bk-avond gezongen hebben, die met die leuke pianobegeleiding.. :wink:)

edit: we hadden toch ook nog een ander stuk liggen? Maar die kunnen we vast niet meer optijd instuderen..... :?

Vraag ik me opeens af hoe laat het begint...

Ja dat vroeg ik me nou ook al af. Ookal staat er in mijn agenda 20:00 uur.... ik weet het helemaal niet, want ik kan het nergens terugvinden.

Volgens mijn informatie begint het om 20.00uur!

Machteld schreef: Ja, die heb ik wel liggen. Moet ik de andere muziekinstrumenten ook nog uit de kast halen?? (Je bedoelt toch dat lied die wij eens een hele bk-avond gezongen hebben, die met die leuke pianobegeleiding.. :wink:)

Tja, ik denk dat het niet echt positief overkomt... Als we een andere, niet-christelijke tekst op dezelfde melodie kunnen verzinnen, dan wil ik wel met de bk wat opvoeren.

Misschien kunnen we, zonder de melodie te verklappen, hier op het forum wat brainstormen voor een eventuele alternatieve tekst? Weet zo snel niets trouwen. :roll:

Ik ben meer voor dat stuk dat jij samen met machteld en dJ zou gaan opvoeren :o

Refrein:
Zingt u mee, want wij zijn zeer verheugd
Me-èt Rutger van Eerde gingen wij in zee
Zingt u mee, want wij zijn zeer verheugd
Me-èt Rutger van Eerde gingen wij in zee!

Zoiets? Kunnen de GSVers de tekst alvast oefenen ;)

Wie gaat begeleiden? Wie schrijft de tekst? Moeten de triangel, melodica, trommel en blokfluit ook mee?? En wie zingt de tweede stem?

francoise schreef: Ik ben meer voor dat stuk dat jij samen met machteld en dJ zou gaan opvoeren :o

Die hebben ze dus nooit echt ingestudeerd, ik echter wel, dus als iemand meezingt.... ;)

Nee, inderdaad. Ik vind het moeilijk om een voor mij onbekende melodie van papier in te studeren. Daar heb ik een piano oid voor nodig, en die heb ik niet. Bovendien kwamen er meerder noten in voor die veel te hoog zijn voor mij.

Machteld schreef: Refrein: Zingt u mee, want wij zijn zeer verheugd Me-èt Rutger van Eerde gingen wij in zee Zingt u mee, want wij zijn zeer verheugd Me-èt Rutger van Eerde gingen wij in zee! Zoiets? Kunnen de GSVers de tekst alvast oefenen ;) Wie gaat begeleiden? Wie schrijft de tekst? Moeten de triangel, melodica, trommel en blokfluit ook mee?? En wie zingt de tweede stem?

Zoveel mogelijk instrumenten natuurlijk! Over die tekst ben ik nog niet geheel tevreden. Jullie gingen niet met mij in zee, ik heb jullie uitgekozen. ;)

Maar het klopt wel op de wijs :lol:
Denk nog maar even na over de tekst, heb je iets leuks dan zie ik het wel in mijn mail verschijnen, dan weet ik gelijk ook of ik instrumenten mee moet nemen.... ;)

Jullie staan op de lijst voor de kleinkunstavond in het voorjaar. Mooi, dat belooft nu al een vol programma te worden, aangezien Verix ook al toezeggingen heeft gedaan..

En, ja hoor, het begint om 20.00! Het is echt een tof programma geworden, heel divers qua stijl en met bijna allemaal nieuwe talenten. Sleur elkaar mee. En mooie kleren aan, he.

Hela gepaste kleding dit keer? Houdt dat in dat ik mijn lichtblauwe (met zwart en goud) fanfare jasje uit 1986 uit de kast moet trekken?