Julian

Amicae amicique,

Nog een kleine maand en dat is het weer zover! Het Diesconcert zal dan worden gehouden. Uw CKC wil u alvast attenderen op dit spektakel wat u zeker niet mag missen! De datum staat nog niet geheel vast, maar het wordt 19 of 20 oktober a.s. Lokatie staat ook nog niet helemaal vast, zodra dit bekend is hoort u dat z.s.m.

Verder is het vanaf nu mogelijk u op te geven om uw bijdrage te leveren. Dat kan via dit forum danwel het mailen/bellen naar Aline Minnema, Annechien Prins of ondergetekende.

Wilt u altijd al iets spelen, maar staat u niet graag alleen op het podium? Gebruik dit topic om uw muzikale partner(s) te vinden!

Organisten opgelet! We proberen een lokatie te regelen waar een orgel aanwezig is. Garanties dat zo'n lokatie geregeld kan worden zijn er niet, maar als het lukt verwachten we van u zeker een muzikale bijdrage!

Dan nog even speciaal voor de talentjes van Verix. Het is ontzettend leuk om op de planken te gaan staan en je ding te doen. De GSV waardeert het enorm en voor jezelf is het ook heel gaaf!

Laat de aanmeldingen maar komen!

Nu wel definitieve lokatie en datum Diesconcert:

Donderdag 20 oktober in het Willem Lodewijk Gymnasium

Verder wil ik zelf graag spelen, maar liever niet alleen. Als er nog mensen zijn die nog een pianist nodig hebben, of graag met een saxofoon willen samen spelen, dan ben ik beschikbaar.

Van welk jaar en welke bouwer is dat orgel bij het WLG ook al weer?

Er staat toch niet een super simpel elektronisch orgeltje? :(:(

Aaaaaaah, kan het niet worden verzet naar 19 oktober? :roll:
Op 20 oktober heb ik al een ander feestje...

Volgens mij staat er helemaal geen orgel, zelfs geen elektronische...
En ik had nog wel zo gezegd :cry: Toch jammer...

Wanneer is het weer eens in de Noorderkerk, ofzo?

Lieve, lieve organisten.

Ik wilde het zó enorm graag; jullie allemaal horen op een fantastisch orgel, en we hebben er ook echt veel moeite voor gedaan, zelfs de kerken nog een keertje gebeld of het dan misschien een dag eerder kon, maar nee...Veel kerken zijn stinkend duur (Noorderkerk met stip), en in de andere gevallen kan het gewoon niet door repeterende orkesten enzo. Er is zelf een koster die gewoon maar op vakantie gaat in onze diesweek. Het spijt ons.
In het WLG staat inderdaad geen orgel...
Misschien kunnen jullie in de diensten in West jullie voorbereide stukken tijdens de collecte doen, elke zondag eentje. Lijkt me wel tof...

Vergeven jullie ons een klein beetje?

Jullie allergrootste fan,

Aline

Hoe kun je daar nou nog boos op zijn, denk ik dan.;)

hmpf

:wink:

wie gaan er allemaal wat doen?

Hee er ligt hier een brief op de mat voor mijn ouders; ze worden namens de KKC voor het diesconcert uitgenodigd. Is dit elk jaar zo of hebben mn ouders dit dan 3 jaar voor mij verzwegen? :)
(Joannepanne ik ga niks doen, jij wel?)

Dat is niet elk jaar zo hoor! Maar dit jaar dus wel!

wordt er ook wat gedaan dan, zodat de ouders niet teleurgesteld worden?

ik ga toch maar niets doen, minkiepinkie...we kunnen dr natuurlijk altijd een gekke karaoke avond van maken als het niet veel soeps is, wat jij ;)...nee, geintje hoor!

Mijn ouders vonden het ook reuzeleuk....maar ik begon me ook al af te vragen of ze het voor mij verborgen hadden gehouden de afgelopen jaren, maar niet dus...grinnik.

Mijn ouders vinden het ook leuk, alleen mn broer begon ineens een heel pleidooi op te houden over hoe belachelijk dit en dat was op de gsv, toen heb ik hem uiteraard even flink terecht gewezen, want dat kan natuurlijk niet! Ach zo op zn tijd is het een klein stokertje..

laat ik mijn vraag nog eens herhalen. Wordt er ook wat gedaan?

Mijn ouders komen zeker niet over voor alleen een opening en een slotwoordje. Daar ik zelf niks presteer op wat voor instrument dan ook, laat ik het van de rest afhangen of mijn ouders komen. :)

Zieron schreef: Mijn ouders komen zeker niet over voor alleen een opening en een slotwoordje.

en al zeker niet voor een Jantje van Leiden op de fluit. Dan laat ik zondagochtend wel bij mn ouders een liedje horen op het orgel met 1 vinger. En dan zeggen dat ik op de GSV zit. Een beetje het zelfde effect...

Zieron schreef: Mijn ouders komen zeker niet over voor alleen een opening en een slotwoordje. Daar ik zelf niks presteer op wat voor instrument dan ook, laat ik het van de rest afhangen of mijn ouders komen. :)

Ach, haal je potten en pannen(deksels) nog eens tevoorschijn joh! ;)

He er is zeker wel een piano daar? Rutger: dan kan onze oude BK toch nog een mooi liedje?