Senaat

Het was al lange tijd geregeld, edoch eindelijk is de bevestiging binnen en kan ik met zekerheid zeggen:

Het novitiaat 2004 zal beginnen op maandag 16 augustus en sluit af op vrijdag 27 augustus.

Dat u het even weet!

B.S.Kruize
h.t. abactis

Shit dan ben ik op vakantie...

jajaaaja... mooi weer.

Dan zijn alle hers!!

agent_Fox_Mulder

Op de eerste dinsdag na de eerste maandag vlieg ik net terug 8)

Pieternel, die hers kun je wel vergeten natuurlijk. Dat weet jij, dat weet ik. Dat wordt dus alles in een keer halen!

O,o,o stoer hoor Sabine!

Ja stoer he! Eigenlijk is het alleen maar studiemotiverend gedrag! Als je bedenkt dat je je hers in het novitiaat moet maken, wil je wel heel graag alles in de eerste kans halen...... :D

L1Rn4urAyA7aTEe
Pieternel schreef: Dan zijn alle hers!!

Als je vakantie hebt dan heb je vakantie. Je hebt per jaar 3 kansen, dus het kan ook wel in 2x. Hers in de vakantie zijn een overbodige luxe. 8)

Maar wel handig!

Ja, alleen minder handig dat ze vaak midden in het novitiaat vallen.... :cry:

Bakkie Krasse
Sabine schreef: Ja, alleen minder handig dat ze vaak midden in het novitiaat vallen.... :cry:

ja, dat is niet zo handig van Frans.

Sabine schreef: Ja, alleen minder handig dat ze vaak midden in het novitiaat vallen.... :cry:

Mijn hertentamens zijn op vrijdag 13 augustus afgelopen, en de 16e begint het novitiaat. :lol:

Machteld schreef: [..] Mijn hertentamens zijn op vrijdag 13 augustus afgelopen, en de 16e begint het novitiaat. :lol:

Mazzelaar!

Bakkie schreef: [..] ja, dat is niet zo handig van Frans.

???

Bakkie Krasse
Rik Torn schreef: [..] ???

->Frans Zwarts. :D

van TV...

Nee, de rector magnificus toch???(of hoe je het dan ook schrijft)

3 mogelijkheden, 2 hers? ojojoj, wat een luxe, nee dan meot ik het met een bescheiden twee keer doen. gelukkig wel direct in het halfsemester erna, zodat ik alleen met het laatste half semester zit

Die Frans Zwarts is inderdaad een magnifieke rector. Zo had je ze vroeger zelden.

...en dan is hij ook nog zo gewoon gebleven he?