Ingûh schreef: Ik zie dat ie het alweer doet...

Bij mij nog steeds niet...

L1Rn4urAyA7aTEe

Dat komt denk ik doordat iedereen zich weer aan probeert te melden. Ik heb ook maar 3 mensen online...

Ingûh schreef: Ik zie dat ie het alweer doet, maar het is vast druk met mensen die inloggen. Trillian doet het iig weer... en gaim ook. Er was iets mis met het datacenter van MSN waardoor MSN over de hele wereld platlag.

tering.... ben je chatverslaafd???

meerdere chatprogramma's :P

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb ook nog bitlbee, MSN, kopete, irssi en xchat hoor 8) :P

een mens moet toch wat te kiezen hebben... ;)

of een verslaving voeden :)

't Is weer raak. Bij mij althans... :evil:

Hier niet hoor...

Probeer bij de volgende storing eens. Werkt meestal wel, ook op de faculteit bv of zoals hier bij Kendle.

Vriend Niels
Simon schreef: hier bij Kendle.

Doe de groeten aan zuster Aukje.

L1Rn4urAyA7aTEe

Zelfs in Linux werkt het gewoon... misschien stottert je internetverbinding een beetje?

Hmm... Is Microsoft bezig met rare trucjes? Het lukt me net niet om aan te melden, waarna ik doorverwezen werd naar de probleemoplosser. Met deze probleemoplosser gaf ik Microsoft toestemming mijn computer te scannen op mogelijke problemen en tegelijk anonieme gegevens over mijn computergebruik te verzamelen. Na annuleren en opnieuw aanmelden, lukte het aanmelden vervolgens zonder problemen...

Koning David

Waarde GSV'ers,

mijn MSN doet het niet meer. Ik weet nog niet waarom. Daarom is het zo stil van mijn kant en staat er nog steeds dat ik van Ronald Giphart houd (dat klopt ook maar ik ben veel veelzijdiger). Mensen die mijn gekakel missen moeten mij maar een e-mail sturen, even langs komen of een lange brief schrijven (we schrijven nooit meer tegenwoordig, dat is jammer).

Vriendelijke groeten,

Ewout Klei