L1Rn4urAyA7aTEe

Hebben jullie dat ook, dat bij jullie MSN (Messenger) het op dit moment niet doet?? ICQ/AIM doen het wel. Ik gebruik zelf de IM van Microsoft niet maar Trillian, daar zou het nog aan kunnen liggen, maar dat lijkt me zelf een beetje stug.
Gelukkig doen de IRC-kanalen het nog wel :D

Ja.

Klopt!
Nieuw beleid van MSN-messenger. Tijdens kantooruren gesloten: studietijd!

Trillian doet het nog prima hier. En bij nog één contact van mij ook, want er is er maar eentje online.

Ingûh schreef: Hebben jullie dat ook, dat bij jullie MSN (Messenger) het op dit moment niet doet??

ja, helaas, :cry:

Wellicht kan iedereen dan ergens een kopje thee gaan drinken. Net als vroeger.

Jean schreef: Wellicht kan iedereen dan ergens een kopje thee gaan drinken. Net als vroeger.

:lol: , doe mij maar een bakkie koffie!

L1Rn4urAyA7aTEe
Jean schreef: Trillian doet het nog prima hier. En bij nog één contact van mij ook, want er is er maar eentje online.

Gefeliciteerd! Ik had namelijk gehoord over een verplichte upgrade omdat ze het protocol veranderd zouden hebben zodat trillian, gaim en bitlbee niet meer werken. Dat is dus blijkbaar niet zo.

Dat zeggen ze iedere keer. Gewoon even de laatste versie (2.0 Pro) -kopen- :roll: .

wel verdacht dat ik alleen jean maar in mijn lijstje heb... beetje saai :wink:

misschien komt dat omdat ik windows messenger gebruik (ipv MSN messenger)

hihi, wees maar gerust..hij doet het weer!! (tenminste bij mij)!! :lol:

Liesje schreef: :lol: , doe mij maar een bakkie koffie!

Kom maar langs. Ik moet alleen om 11:45 weer weg.

Ik zie dat het al niet meer nodig is :wink:
Jean schreef: [..] Kom maar langs. Ik moet alleen om 11:45 weer weg. # Ik zie dat het al niet meer nodig is :wink:

JA, zo kan ik het ook...dat is al over 6 minuten!! :roll:

Jij zit al in de zomertijd?

Jean schreef: Jij zit al in de zomertijd?

Oh ja, oeps, sorry, foutje!! :oops:

Al weer de hele avond niet. Of ligt het aan mij?

Geertsma schreef: Al weer de hele avond niet. Of ligt het aan mij?

Hier werkt-ie ook niet...

Sowieso problemen met msn, geloof ik. Wou ff een andere versie downloaden, maar de site ligt ook plat.

L1Rn4urAyA7aTEe

MSN doet het (weer eens) niet, toch blij dat de meeste van mijn vrienden ook op zitten 8)

Morgen werkt MSN vast wel weer. Af en toe moet er onderhoud gepleegd worden natuurlijk.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik zie dat ie het alweer doet, maar het is vast druk met mensen die inloggen.

Trillian doet het iig weer... en gaim ook.

Er was iets mis met het datacenter van MSN waardoor MSN over de hele wereld platlag.