Wow Arnold, dat had je ook wel even mogen overleggen ;)

Wodka en kaviaar bij de koffie, zou dat lekker zijn?

Herbsgarden
Arnold schreef: LET OP!!! Het budget van de OV-cie is nog nooit zo hoog geweest.

Misschien ietwat voorbarig, maar hebben jullie al ideeen voor de volgende spreker? Bovenstaande beweringen wekken vanzelfsprekend verwachtingen.. En - de volgende vraag geeft blijk van een typisch sjaarse onwetendheid, maar ik ben er erg benieuwd naar - hoeveel inspraak heeft de GSV eigenlijk in de keuze van een spreker? Kunnen jullie niet een selectie maken met een poll en vervolgens de GSV laten bepalen hoe de OV-cie haar schier oneindige budget moet aanwenden?

Probeer de wandelgangen eens, of een goeie fles whiskey. Dan gaan wij met elkaar over goeie sprekers praten.

Zo, wat reageer ik snel.

Goede OV gewenst, ik vind het jammer het te moeten missen. Had die meneer met de mooie achternaam graag horen spreken. Is overigens een van de eerste OV's die ik mis...

Dat had ik ook niet van je verwacht Stieneke..

Sterker nog... Ik ben zowaar teleurgesteld. Ben erg benieuwd wat die Russische lekkernij is (en vooral of ik het al ken) In mijn herinnering zien de Russische etenswaren er niet uit, maar smaken ze als de beste :wink: Ik zie dat mijn agenda voor vanavond leeg is, zal er dus wel bij zijn...

Tot vanavond allemaal!

Koning Drietand

Dan ga ik op maar eens op weg die kant op, zoals bij elke ov lezing tot nu toe te laat volgens mij.

Een toffe lezing. OV-cie, bedankt .

Was een mooie lezing. En gezien de vele vragen na de pauze was de lezing voor een breed publiek boeiend. Dus de volgende keer zit de Noorderkerk helemaal vol. Ovcie bedankt.

Leuke lezing, OVcie bedankt. Weet je wel weer waar je niet op vakantie moet.

Jes, zeer geslaagd. OV-cie, ga zo door!

Ik zou geen gereformeerde zijn als ik daarnaast geen gebrek en onmacht constateerde, in dit geval bij mezelf. Gebrek aan kennis en daardoor een zekere onmacht in de discussie. Ik wil toch wel op academisch niveau met de beste man kunnen converseren. De enige conclusie waartoe ik mezelf wist te brengen was: 'die Fukuyama was toch wel een knurft'.

Lech Walesa

Doe vaker zo'n toffe spreker!