Feike

[/img]

Ik wil wel 06-45486860 bellen, maar tkan natuurlijk ook op het forum;
"waar gaat dr. van Koningsbrugge over spreken?"

Vriend Niels

Over de politieke spelletjes van een breekbare democratie natuurlijk.
Maar wat een mooi onderwerp OVcie! Wie is dr. van Koningsbrugge?

Dr. Van Koningsbrugge is zo'n beetje dé Ruslanddeskundige van de RuG. Nu spreken titel en ondertitel grotendeels voor zich, maar voor enige duidelijkheid dan:

De lezing zal gaan over de Russische politiek in de breedste zin des woords. Hierbij valt te denken aan Putins positie in het Kremlin, zijn koehandel met de grote zetbazen van tot voor kort staatsbedrijven, en de strategie die Rusland momenteel hanteert op het wereldtoneel. Welke macht heeft Rusland? Wat betekent de tactiek om Oostbloklanden het mes op de keel te zetten met het stoppen van de doorvoer van energie? Is er wel sprake van democratie, terwijl het land na 17 jaar nog steeds niet veel lijkt te hebben opgebouwd?

Volgende week donderdag 1 februari, 20.00 uur, Noorderkerk.

Misschien wel de eerst ov lezing (op de verplichte tijdens novitiaat enzo na) waar ik wel heen wil. Dus wie zorgt ervoor dat ik het niet vergeet zoals andere keren en sleept me mee?

Wat een tof onderwerp! Ik ben erbij.

Prima kerel, die Van Koningsbrugge. Nog college van gehad, vroeger.

Een tof onderwerp OV-cie. Hopelijk wordt het een mooie avond.

Vanaf deze plaats wil ik Feike nog even een complimentje geven voor de poster!

Herbsgarden
Arnold schreef: Dr. Van Koningsbrugge is zo'n beetje dé Ruslanddeskundige van de RuG.

Afgezien van Wyneke natuurlijk, die voor de SIC een supergoede inleiding van de lezing schreef!

sic?

Herbsgarden

De SIC komt donderdag weer uit. Wees gerust, je krijgt hem op tijd ;)

Nou of Koopa m op tijd krijgt weet ik niet..

das handig, eindelijk ns voorstudiemateriaal in de SIC. Ook ik ga proberen erbij te zijn.

Herbsgarden

Wie geinteresseerd is in Rusland en voormalig Oostblok-landen, vindt 'The Boundaries of Europe' wellicht ook interessant. Dit is een serie lezingen en films die door Studium Generale is georganiseerd. Meer info vind je .

wat een tof onderwerp, ik ben er zeker bij!!! :wink:

Het belooft een hele boeiende lezing te worden, komt allen.

Rinze schreef: Het beloofd

Jongen, toch...

Dat is Russisch

Herbsgarden
Laura schreef: wat een tof onderwerp, ik ben er zeker bij!!! :wink:

Moet je wel even tolken, net als bij het schaatsen in Kardinge ;)

LET OP!!!

Het budget van de OV-cie is nog nooit zo hoog geweest. Daarom, en omdat wij u zo aardig vinden, staat de eerste 100 bezoekers in de pauze bij de koffie een bijzonder smaakvolle verrassing uit Rusland te wachten.
Dat wordt kortom een ouderwets avondje smullen!!!

From Russia with love,

uw OV-cie