Was de boer een roker?

Nope

Is de volgende mop van toepassing op de oplossing: Komt een man bij de boer, vraagt ie: 'roken uw koeien?' zegt de boer: 'nee,' zegt de man: 'o, dan staat de stal in de fik.'

Haha, nee

Ik neem aan dat de stal afgebrand is, klopt dat?

Ja, maar hoe?

Hadden de koeien teveel methaan geruft?

Harmen, kon de brandweer door het hoge gras niet bij de stal komen?

Hadden de koeien teveel methaan geruft?

Ja!1!

Harmen, kon de brandweer door het hoge gras niet bij de stal komen?

Dat niet

Zijn hun uitlaatgassen door een defect tot ontbranding gekomen?

Was het een vieze Saffraan?

Zijn hun uitlaatgassen door een defect tot ontbranding gekomen?

Yes, dit is eigenlijk wel de oplossing!

Volledige oplossing is dus:

Een nalatige boer liet zijn koeien op stal staan. De koeien scheetten de stal vol met methaangas, dat door een vonk in een machine de complete stal liet ontploffen. De koeien kwamen om en de stal brandde af. Had de boer de koeien gewoon in de wei gezet, dan was er niets aan de hand geweest.

En ja, dit is bijna een waargebeurd verhaal, zie:

http://www.volkskrant.nl/buitenland/scheten-latende-koeien-doen-duitse-stal-ontploffen~a3585177/

Credit voor de oplossing gaan naar Mark, Wouter, Wouter en Eva (toch?). Jullie mogen wel uitvechten wie het nieuwe raadsel bedenkt.

Crap, that crossed my mind

Lachen. Gauw, een nieuwe! :)

Ik kook even wat eitjes, en gelijk is de oplossing er al... De meeste black stories die ik ken die kennen anderen ook wel.. Iemand anders?

Ik kook even wat eitjes, en gelijk is de oplossing er al... De meeste black stories die ik ken die kennen anderen ook wel.. Iemand anders?

Pro-tip: kijk in het archief van opmerkelijk nieuws van nu.nl

Heb je dit zelf verzonnen dan Harmen? Of komt ie gewoon uit zo'n doosje

Een duveltje uit het doosje

robert8701 schreef:

Heb je dit zelf verzonnen dan Harmen? Of komt ie gewoon uit zo'n doosje

Zelf verzonnen, want veel mensen kennen die kaartjes wel.

Kaartjes knippen. Yehess

Alaberto schreef:

Kaartjes knippen. Yehess

Statistieken zijn echt belangrijk voor jou, of niet?

Grietje_Eva

Kennen mensen die van het hotel met de dame die in één stap geruïneerd zou worden al?

Grietje_Eva schreef:

Kennen mensen die van het hotel met de dame die in één stap geruïneerd zou worden al?

Als het een 'officiële' black story is zijn er vast wel mensen die m kennen ja. Maar dan mogen die gewoon niet meedoen? :D

Eens, gooi m er maar uit.

Grietje_Eva schreef:

Kennen mensen die van het hotel met de dame die in één stap geruïneerd zou worden al?

Ik ken hem al wel dus ga niks zeggn, maar die is wel heel leuk!