Grietje_Eva schreef:

Bash schreef:

Remco schreef:

Met de albatros niet per se? Eh, met het eten van een broodje dan? :p

Nee

Grietje_Eva schreef:

Denkt de man dat de albatros die hij aan het eten is dezelfde is als die hij eerder tegen is gekomen?

Letterlijk dezelfde albatros of überhaupt albatros?

Maakt dat uit?

Ja. :>

Grietje_Eva

Bash schreef:

Grietje_Eva schreef:

Bash schreef:

Remco schreef:

Met de albatros niet per se? Eh, met het eten van een broodje dan? :p

Nee

Grietje_Eva schreef:

Denkt de man dat de albatros die hij aan het eten is dezelfde is als die hij eerder tegen is gekomen?

Letterlijk dezelfde albatros of überhaupt albatros?

Maakt dat uit?

Ja. :>

Dan wil ik het eigenlijk allebei vragen (:

Grietje_Eva schreef:
Dan wil ik het eigenlijk allebei vragen (:

Nee, het is niet dezelfde albatros.

Nee, het was geen albatros wat hij eerder at.

Grietje_Eva

Ik geef het op :'(

Mja, zat er al over na te denken hem af te kappen.

Komt er op neer dat het een kapitein en z'n familie+bemanning schipbreuk hebben geleden een poosje terug, en kwamen terecht op een eiland. Zijn kok/bemanning (zijn veel variaties op deze) zeiden dat zijn familie was omgekomen bij het ongeluk. De bemanning zorgde voor eten, en zeiden dat het albatros was wat de kapitein kreeg. Toen hij echter in het restaurant het broodje albatros kreeg realiseerde hij dat dit de eerste keer was dat hij albatros at, waardoor hij realiseerde dat hij z'n eigen gezin had opgegeten. Hier schrok hij zo van dat hij een hartstilstand kreeg en ter plekke overleed.

Ik had hem aan het begin vrij moeilijk gemaakt (beroep niet vertellen bijvoorbeeld, maar ik had er ook zelfmoord van kunnen maken ipv hartstilstand), omdat die met monopoly bijvoorbeeld vrij snel geraden was, dus dacht ik; we maken hem lekker moeilijk :awesome:..

Anyways, iemand mag het stokje overnemen, of het topic mag doodbloeden.