Agnes
agent_Fox_Mulder

Agnes wat doe je? Ik zie geen mooi plaatje.

Whiehooo ik kan het! En nu allemaal komen he. Anders is de moeite voor niets! Een grote pre is al dat t niet in t zaaltje achter de kerk is lijkt me.

Ohw ik heb m wel intern gezet. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Hoe verander je dat?

Dat weet ik niet. Wat ik wel weet: wat een ontzettend goede poster, helder, duidelijk enzo. Ik ga komen, maar dat spreekt voor zich.

En wie ligt daar bij de HP of het NP te zonnen in het gras?

Prachtige poster idd! De lezing wordt zeker weten net zo tof, dus allemaal komen!!

Agnes schreef: Een grote pre is al dat t niet in t zaaltje achter de kerk is lijkt me.

Dit zal een harde slag zijn voor koster Noppers.

Arnold schreef: Dat weet ik niet. Wat ik wel weet: wat een ontzettend goede poster, helder, duidelijk enzo. Ik ga komen, maar dat spreekt voor zich.

Jaja de nieuwe huisstijl voor de OV-cie ontworpen door Roelof O.

Roelof O., mijn complimenten!! Zo'n ding wil je wel in je huis hebben hangen!

tof gedaan.

Koster Noppers gaat dit najaar met pensioen, dus hij heeft zijn schaapjes al op het droge.

Huisstijl OV-cie? Lijkt verdacht veel op bepaalde convocaties vorig jaar...

voor mensen die de flyer al hebben weggegooid haal ik m maar weer even omhoog

Waar zit Christiaans precies (anders gezegd: waar in de oude kijk in t jat)?

Waarom beginnen alle belangrijke dingen op donderdag om 20:00 terwijl ik tot 20:00 andere veplichtingen heb. heel frustrerend! maar ik probeer toch te komen, als ik het kan vinden.

Het is heel makkelijk. Schuin tegenover Athena's boekhandel. Vlakbij het academiegebouw.

Thanx!

Tjek de site: www.leerrechten.nl van de lsvb en doe het spel.

Slob zal spreken over de kabinetsplannen met het hoger onderwijs. Plannen die zorgden voor de bezetting van het maagdenhuis afgelopen jaar. Plannen waarin elke student na zes jaar meer zal meebetalen aan de kosten van zijn eigen onderwijs. Lanterfanten en verkeerde studiekeuzes zullen tot het verleden moeten gaan behoren anders wordt het te duur. Met de kans dat veel studenten alleen een bachelor zullen halen. Als nederland een kenniseconomie wil zijn kan dit plan een aderlating zijn voor voor dit doel.

Ook zal hij de visie van de Christenunie hier tegenover stellen. Hij wil graag in discussie met studenten over de plannen dus komt allen!

wat is de visie van de CU hierover?

Als ik me niet vergis hebben ze ingestemt met de plannen van het kabinet. Maar dat zul je morgen horen...

Perikles, check je mail nog even. Tgaat over morgen.

Allemaal komen he!