Ik fiets straks ook nog maar even langs de feestwinkel, heb er ook zin in!

Oorbel en ooglapje samen 90ct bij de Confetti. Je geld meer dan waard..

Ik stel voor dat iedereen die wil dat een bepaald nummer gedraaid wordt, zelf zorgt voor aanwezigheid van dit nummer op een cd. Scheelt een hoop geouwehoer. Zo niet, geen nummers... Ja? Mooi, hebben we een deal.

Hoppakee, iedereen neemt vanavond z'n zusje mee en dan wordt het ontzettend gezellig! ! Drukte alom ! ! !

ABC, bedankt!

Leuk man.

N.B. Steendam

ABC, piraten, henny de egyptenaar, barmeisje van wie ik teveel geld terugkreeg, dj's en amicalen: bedankt! Het was weer genieten.

ABC en andere feestvierders bedankt, het was gezellig :)

ABC + alle piraten en piratinnen bedankt! Leuk dat iedereen letterlijk alles uit de kast had gehaald voor dit feestje. Om het toch nog maar even te zeggen, gewoon omdat het kan:

AAAARRRR

Het was ontzettend leuk, bedankt!

N.B. Steendam schreef: barmeisje van wie ik teveel geld terugkreeg

Hm ik kreeg 10 euro te weinig terug, zij heeft er blijkbaar niet veel kaas van gegeten. Maar leuk feestje hoor.

- Martine H -

Heb genoten! ABC bedankt!

Lukkiestrike

Was leuk! ABC en DJ's bedankt!

Foto's?

Nog even geduld. ik heb zojuist een upload geruïneerd (hij zat op 100% ben de link kwijt :))

ABC bedankt hé!

Mijn dank is groot, goed feestje!

Jo, vet lekkere party. Ik heb zelfs lichte spierpijn in mijn bovenbenen. Bedankt ABC en DJ's!

ABC, DJ's: bedankt! Was mooi!
'Komen die amicalen nog, of moet ik beginnen?' (Vrij naar de Jeugd van Tegenwoordig)

ABC, piraten en gewone burgers, bedankt! Ik vond het een heel leuk feestje!