Ter voorbereiding raad ik iedereen aan '' te kijken. :)

ik vind het moeilijk. ik weet namelijk niet of ik me nu als Corry Konings of als Jack Sparrow moet verkleden.

Heeft de ABC ook een hotline voor dergelijke problemen?

Ja hoor, Hendrik's nummer staat al gegeven, natuurlijk kun je dat ook gewoon hier blijven vragen.

En HT, als je het echt niet weet, wil ik best weer een middagje met je shoppen als styliste.

HT schreef: ik vind het moeilijk. ik weet namelijk niet of ik me nu als Corry Konings of als Jack Sparrow moet verkleden. Heeft de ABC ook een hotline voor dergelijke problemen?

Ik help je wel... Ik zou voor Corry Konings gaan.. Ik wil sowieso graag het liedje 'Ik krijg een heel apart gevoel vanbinnen' horen...

Nou vraag je er ook om:

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5211&hl=nl

:D (hij blijft briljant)

Wat een supermooi filmpje! Echt zonde dat ik dat heb moeten missen.

Ik heb nog wel een paar verzoeknummers voor het piratenfeestje:

  • de deure, wie stiet er veur de deure (meerdere malen)
  • het Flevolands volkslied
  • Nick en Simon met hun hele oeuvre
  • Paul de Leeuw met de Regenboog
Jessica schreef: Nou vraag je er ook om: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5211&hl=nl :D (hij blijft briljant)

Beetje genant, maar het was wel veel te mooi. Ik sprak Willem W afgelopen weekend en hij wou ook zsm nog een keertje heen.

Haha, bedankt Jessica... Ik wilde idd niets liever dan dat dit filmpje weer eens onder de aandacht werd gebracht :S

Hannah schreef: - de deure, wie stiet er veur de deure (meerdere malen)

Maar dan wel uitgevoerd door de enige echte Kid Kootstra

AssessorJoost

mooi he 8)

Goed bezig, Siebrand.

Nog een aantal mooie lokkertjes voor jullie:
Het bier kost slechts 1,50 de hele avond, behalve tussen 23.00 en 24.00, dan is het namelijk een blij uurtje en kost het bier slechts 1,00!
Wijn kost slechts 1,80 en voor het centrum is dit heerlijk goedkoop.

En nu het mooiste van alles, als je laat in de nacht of vroeg in de morgen bent uitgefeest, kun je je nachtelijke honger stillen beneden 'The Stage' in eethuis 'Bienvenue'. En dit kan met een mooie korting aangeboden door 'The Stage'.

Het enige wat we dan van jullie vragen is om in thema te komen ;)

Is dit die briljante karaoke-tent? Hihi. Ben erbij...

Helaas kan ik er niet bij zijn! SUPER thema :D Gelukkig weet ik hoe het voelt om piraat te zijn :wink:

en HT misschien is dit nog inspirerend..

EDIT: waarom doen die foto's t nooit..:@!?!!?

Omdat je je htmlcodes in je bericht uit hebt staan.

Omdat het zo moet.. je gebruikt de verkeerde links! Je moet eerst met de rechtermuisknop op het plaatje dat je wilt klikken en dan afbeelding weergeven/bekijken aanklikken en die link gebruiken. Niet van de hele hyves pagina waar die op staat :P

thnx :D

Koning Drietand

Mag liedje ook gedraaid worden?? Komt uit een tekenfilm over Jona. Oorspronkelijke versie is van . Die mag ook gedraaid worden van mij. Het is bovendien van christelijke makers, dus hebben we die peiler ook weer gehad.[/url]

Hebben jullie er ook zo'n zin in?
Wij wel!
Vanavond om 22.00 uur begint het Piratenfestijn in the Stage.

Vergeet niet dat het een ABC-feestje is en dat we onze amicalen dus een warm welkom willen heten.
Zorg er daarom voor dat je ook echt om 22.00 in the Stage bent!

En vergeet niet: Happy Hour is tussen 23.00 en 24.00!

iedereen gewoon komen, ook al heb je morgen weer op tijd verplichtingen, er komen veel mensen op tijd, dus dan kunnen we er een mooi "vroeg" feestje van maken! :-)

Froukje en ik hebben net al wat attributen gekocht voor vanavond, ik heb er zin in!