Enneh, dr is nog steeds plek voor een paar mensen, dus wat let je! (en anderen)

Nou hoop ik wel dat jullie goed weer besteld hebben voor morgen...

Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar ik kan nergens vinden waar het festijn plaatsvindt. Wel een beetje in de buurt van Vinkhuizen mag ik hopen.

Het is in het stadspark. Zie flyer en columnablaadjes ;). Het is op het veld naast de kinderboerderij.. vanaf bekende aanlooppunten wordt bewegwijzering opgehangen.
Het goede weer is besteld, hoop dat het op tijd arriveert..

De BBQ schijnt verplaatst te zijn naar de Columnakerk. Wil je een hapje mee-eten, neem dan zelf wat mee en schuif aan!

Het was superleuk! Tijd voor Actie goed georganiseerd!
Doordauwers bedankt! Moe, ruikend naar groene zeep, en met m'n haar vol met hooi zit ik hier na te genieten van het mooie 6kamp ;)

BBQ is inderdaad vanavond in de Columnakerk, ik wens iedereen die daar een hapje gaat eten veel plezier!

Het was mooi gisteren! Weet iemand waar de foto's gepubliceerd worden? Ik was vanmorgen 1 minuut van tevoren pas in de kerk, dus ik zag alleen nog dat de beamer vastgelopen was. Later hoorde ik dat dit misschien aan foto's had gelegen, dus ik dacht: misschien is dat wel voor de dienst vertoond.

Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's. Ik heb er maar een paar kunnen zien.

Beetje late reactie, maar ben poosje weg geweest.

Een heel aantal foto's staan op deze site.

http://www.mijnalbum.nl/Album=SQDQMKSQ

Er zijn er nog meer van het zeskamp, maar weet niet wie die op de fotocamera heeft staan. Ga ik nog een keer achteraan.