Tinka

Hallo gemeenteleden uit Groningen-West,

Een heuse gemeentedag ligt in het verschiet. 20 juni van 14.00-20.00 zullen er allerlei activiteiten plaatsvinden in het stadspark. Op het programma staan o.a. speurfietstocht, zeskamp, kinderprogramma, creatieve activiteit voor ouderen, gezamenlijke maaltijd en sing-inn.

Een dag als deze is niet zomaar geregeld, en we zijn dan ook hard op zoek naar enthousiaste mensen die mee willen helpen met het organiseren van deze dag. Met name voor het kinderprogramma, de zeskamp en de creatieve activiteit voor ouderen kunnen we mensen gebruiken. Mocht het je leuk lijken..
Ook op de dag zelf zijn er vele handen nodig die willen helpen met opbouwen en afbreken van activiteiten, mensen die het leuk vinden om achter het frisdrank kraampje te staan of cakes te bakken voor bij de koffie/thee etc.

Vanaf komende zondag liggen er lijsten in de kerk waarop je aan kunt geven aan welke onderdelen van de gemeentedag je deel wilt nemen. Tevens ligt er een lijst indien je wilt helpen met organiseren of op de dag zelf de handen uit de mouwen wilt steken.

Jullie deelname en inspiratie wordt zeer gewaardeerd, dus houd 20 juni vrij in je agenda en schroom niet om contact op te nemen mocht je willen helpen met organiseren van een van bovenstaande activiteiten.

Namens Tijd voor Actie,

Tinka Lawerman (06-17399923)

Mm, hij verdwijnt in deze tijd wel heel snel van de actieve discussie lijst...

Klinkt leuk, ik kom (ook helpen)

Tinka schreef: Een dag als deze is niet zomaar geregeld, en we zijn dan ook hard op zoek naar enthousiaste mensen die mee willen helpen met het organiseren van deze dag. Met name voor het kinderprogramma, de zeskamp en de creatieve activiteit voor ouderen kunnen we mensen gebruiken.

Als je hier over nadenkt, zo snel mogelijk opgeven. Het zou echt leuk zijn als er ook vanuit de studentenvereniging input komt.

En daar is ie weer, in de actieve discussie lijst.

Met een beetje mooi weer gaat 20 juni een hele mooie dag worden. Wat is er leuker dan je helemaal uit te leven op onder andere een zeephelling, maffe waterspellen en een heleboel sportiviteit, om vervolgens lekker te bbq en en af te sluiten met een sing-inn..

De voorbereidingen zijn in volle gang, maar ondanks die inspanningen zijn jullie de belangrijkste spelers van de gemeentedag! Want zonder deelnemers geen succes. Dus bedenk je niet en geef je gewoon even op!

oh, webcie, mag dit topic een stickie

Helaas, dit is geen GSV-brede activiteit maar een activiteit voor leden van Groningen-West

Mag je die bij het andere topic ook verwijderen, of nee, doe maar gewoon een sticky bij dit topic...

Er is wel een GSV-brede activiteit op die bewuste zaterdagavond, maar dan op soos. Wel vrijhouden die datum dus!

Aangezien misschien wel meer dan de helft van de GSVers in Vinkhuizen woont en regelmatig bij Groningen-West kerkt, lijkt het me redelijk GSV-breed.
Maar goed, kan hem ook regelmatig bumpen

bij deze..

En idd, na de sing-inn fijn naar soos voor een quiz was het toch?

Nog een aantal dagen voor opgave. Maandag 15 juni worden de teams voor de zeskamp ingedeeld!

Hoi allemaal,

De laatste dag voor opgave.. Denk er nog even goed over na. Dit is een leuke manier om andere gemeenteleden te leren kennen op een ontspannen manier.
We zullen de teams namelijk zo proberen in te delen dat je niet bij heel veel bekenden in een groep komt!
Verder kun je even lekker ontsnappen aan de tentamenstress: s ochtends knallen in de UB en dan vanaf 14.00 een superleuke dag in het verschiet.

Lijsten liggen nog steeds in de kerk, ik check morgen ook nog het forum voor opgaven!

Groetjes Tinka

Yes, Ilja en ik hebben ons opgegeven voor het 6-kamp!! Wil je er ook nog bij zijn moet je snel zijn of Tinka even lief aankijken.

Oja, het is ook voor gastleden!

Oh, dat ben ik. Tinka, heb je het forum al gecheckt? Anders wil ik ook wel meehelpen/meedoen, waar het nog past!

Leuk Willemien, ik zet je op de lijst!

Hoi allemaal,

We hebben uiteindelijk 4 teams in kunnen delen. Hier zitten echter wel een aantal leden van de organisatie in. Het zou fijn zijn als we die vrij kunnen spelen, dus er is nog steeds plaats voor een paar personen! Lief aankijken zou nog wel eens heel goed kunnen werken ;)

Mogen Ilja en ik wel bij elkaar?? Of ben je de hele tijd tegen elkaar aan het spelen zodat je elkaar sowieso wel spreekt/ziet?

Heb wat gewisseld in de teamsamenstelling. Dus komt voor elkaar. Rienk, leuk dat je ook mee doet!

O ja, ik had me ook opgegeven inderdaad. Op de valreep dus of eigenlijk nog daarna.
Lijkt me leuk, wat gaan we eigenlijk precies doen?

Wat lijkt je leuk als je niet eens weet wat je precies gaat doen? Misschien is het allemaal wel heel stom...

Rienk, als jij mij nou nog even overtuigt?

Een 6-kamp op zich is sowieso leuk, was alleen even benieuwd wat de precieze onderdelen zijn.

En Harm, je bent toch ook (actief) lid van Groningen-West? Genoeg reden dus...