Jazeker, ben niet zo van de danscaféetjes... 8)

aan de slaapplaatsen wordt gewerkt...

Niet? Dat leek me nou net iets voor jou.. :lol:

Nog steeds geen bericht gehad over de slaapplaatsen, dus dat wordt m niet vrees ik... :cry:

ah komop, je gaat gewoon mee...

ehm.. slaapplaatsen..?? van feestjes in utrecht is t meestal de bedoeling dat je die juist niet ziet volgens mij..!

en die treinstoringen zijn al helemaal geen argument, die zijn tegen die tijd allang weer opgelost. Dus JP, meekomen!

Nee.

JPV schreef: Nog steeds geen bericht gehad over de slaapplaatsen, dus dat wordt m niet vrees ik... :cry:

het zou zonde zijn daarom het feest te moeten missen, misschien dat door die sein storing de treinen wel vertraging hebben tot 4 uur snachts? kun je zonder slapen terug

ik lees terouwens twee +puntjes(nu.nl);

1: "Spoorbeheerder ProRail verwacht dat het treinverkeer in de loop van de middag weer normaal verloopt"

en;

2 "gratis koffie"

maareh huub, wanneer zijn jullie nou van plan te komen.. ik zit nu al in leusden, maar zou wel makkelijk zijn te weten hoe laat jullie naar Utrecht komen.. en die stroomstoringen, moet je niets van aantrekken

gewoon over a'foort komen :D

En JPV gewoon komen, niet zeuren.. geen slaapplek? niet erg..

Bastiaan hop is een prima kerel hoor! je moet hem alleen wat beter kennen...elk mens maakt fouten. beetje irritant dat men nu nog op hem af zit te geven....

Wacht maar tot-ie je Ralph Lauren polo aan stukken scheurt, je een bloedneus slaat en jou de schuld geeft 8)

Weet iemand wie er allemaal naar het amicaal feest in Utrecht gaan vanavond? Ik ga wel, maar zou het wel leuk vinden om met anderen heen te gaan en niet in me eentje daar aan te komen. Ben nu bij me ouders dus kan elk moment er heen..

Weet je iemand die er heen gaat, en weet je ook hoe ik die kan bereiken, laat het me dan ff weten.

Mensen die gaan van wie ik het weet:

  • huub, niet te bereiken
  • jurjen, niet te bereiken
  • pauline, niet te bereiken en niet zeker of ze gaat

Ik ben er al, lolbroek :)

Lolbroek, zorg dan dat je bereikbaar bent! Je bent dus al in Utrecht, ben je bij van Langevelde?? Kweet namelijk niet hoe ik er moet komen vanaf Hoog caterijne (ofzo:P). Zou je me misschien kunnen bellen? 0616346324

rolv schreef: 06163463
Dat gaat vast lukken... De rest aanvullen met nullen?

Wat een feest mensen, heb me kostelijk vermaakt... :D
Ben nu moed aant verzamelen om Utrecht te gaan verlaten

Jah was tof feestje.. alleen wel jammer dat 3 sjaars en een intro de GSV hebben moeten vertegenwoordigen.

op donderdag is er altijd al feest op soos.. sorry hoor.

Dat neemt niet weg dat het ook heel gezellig kan zijn bij 'n (bijna)zusje...
'O, GSV, das toch de grootste vereniging?'
"Eh, ja..?"
'En jullie zijn hier met z'n vieren? En jij bent eigenlijk geen lid?'

:shock: :o :(

er was zelfs een ex-Albertiaan :D

Wooooooooooow een ex-Albertiaan? En er waren maar 4 GSV'ers? Ik snap het echt niet meer? Wat moeten ze in Utrecht niet van ons denken? En was Bastiaan H. er nog?