VGSU Feestcommissie

7 April is het grote lustrum openingsfeest van de VGSU. Komt allen!

Namens de Feestcie

Eindelijk eens een feestje NIET op dinsdag!! Ik heb wel zin.. feestjes in Utrecht zijn wel vaker leuk!

Huub zullen we daarheen ? :lol:

shit dan is er een dartcompetitie

minkcie schreef: feestjes in Utrecht zijn wel vaker leuk!

Komt Bastiaan Hop dan ook?

Koos L schreef: [..] Komt Bastiaan Hop dan ook?

correctie drs. Bastiaan Hop :lol:

minkcie schreef: Eindelijk eens een feestje NIET op dinsdag!! Ik heb wel zin.. feestjes in Utrecht zijn wel vaker leuk!

Feestjes in Utrecht zijn inderdaad wel vaker leuk,
het laatste amicale feest daar was erg gezellig. Wel kan ik mij herinneren dat ik de enige GSV-er was die de moeite had genomen af te reizen naar deze toch bijzonder centraal gelegen stad!!
Dus deze keer wel massaal afreizen!!

och, laat ik nou net een weekend-ov hebben. kan het treinkaartje bij de lustrumcie gedeclareerd worden?

vanDijk schreef: Feestjes in Utrecht zijn inderdaad wel vaker leuk, ... Wel kan ik mij herinneren dat ik de enige GSV-er was die de moeite had genomen af te reizen naar deze toch bijzonder centraal gelegen stad!! Dus deze keer wel massaal afreizen!!
Dat is inderdaad wel eens anders geweest... Wie weet het nog??? (uhm april 2003???, ofzo...) weenyman in the house...

yiehaaaa, daar was ik ook bij! Dat was me het feestje wel...

ja, mooi!
jammer dat donderdag nog Alpha is, zal er dus niet bij zijn, maar doe Hopmans de groeten.

Hans schreef: ja, mooi! jammer dat donderdag nog Alpha is, zal er dus niet bij zijn, maar doe Hopmans de groeten.

na alpha? :grinsking:

RJ schreef: Huub zullen we daarheen ? :lol:

lijkt me goed plan, aangezien het een lustrumfeest is, gaat t vast wel door tot de eerste trein.
eerst nog even alle terrasjes van Utrecht proberen als voorproefje?
lijkt me mooie voorbereiding op het amicaal weekend
maareh verder nog mensen van plan te gaan, tis volgens mij wat reis tijd betrefd de dichtsbijzijnde vereniging waar we banden mee hebben toch? zeker de moeite waard dus.
rik bijvoorbeeld, ga jij nog?

huubkant schreef: [..] lijkt me goed plan, aangezien het een lustrumfeest is, gaat t vast wel door tot de eerste trein. eerst nog even alle terrasjes van Utrecht proberen als voorproefje? lijkt me mooie voorbereiding op het amicaal weekend maareh verder nog mensen van plan te gaan, tis volgens mij wat reis tijd betrefd de dichtsbijzijnde vereniging waar we banden mee hebben toch? zeker de moeite waard dus. rik bijvoorbeeld, ga jij nog?

jep, lijkt me leuk :D

Het elfde lustrum? Volgens mij klopt dat niet helemaal. Sterker nog, ze zitten nog maar in het eerste lustrum.

VGSU schreef: Dit verenigingsjaar (2004-2005) viert de Vereniging van Gereformeerde Studenten te Utrecht haar eerste Lustrum sinds de heroprichting in het jaar 2000 van de Vereniging van Gereformeerde Studenten te Utrecht die is opgericht op 18 april 1950. Het Lustrum zal gevierd worden van 7 april tot 22 april 2005 onder het thema 'Zonnewijzer'.

Scherp he? ;)

huubkant schreef: [..]lijkt me goed plan, aangezien het een lustrumfeest is, gaat t vast wel door tot de eerste trein.

Dat dachten wij de vorige keer ook, maar het stopte toch echt rond 3 uur. :cry: Ondanks dat hebben we dankzij Weenyman ons prima vermaakt op het station.

Huub en Rik, ik gaat ook me hoor :D en Pauline trouwens ook.. laat maar weten wanneer jullie in Utrecht zijn donderdag. Ik ben toch sochtends al in amersfoort.

Mischien...

Ursa_Maior schreef: Mischien...

misschien

rolv schreef: Huub en Rik, ik gaat ook me hoor :D en Pauline trouwens ook.. laat maar weten wanneer jullie in Utrecht zijn donderdag. Ik ben toch sochtends al in amersfoort.

Hmmz, als ik een slaapplaats heb en er ook een hanghoek is tenminste... :wink:
Zal meteen even mailen rolv

Ik merk het wel.. Maar is die hanghoek echt zo belangrijk??