Als het een hit wordt wil ik er graag vanaf het begin bij zijn, laat maar komen

Ron-Kruidhof schreef: ik ook een invite..:)
Dijkio schreef:
Ron-Kruidhof schreef: ik ook een invite..:)
Maurice schreef:
Dijkio schreef:
Ron-Kruidhof schreef: ik ook een invite..:)

Yes, gebeurd.

Maurice schreef:
Dijkio schreef:
Ron-Kruidhof schreef: ik ook een invite..:)

Check.

"Je mag maximaal 3 citaten in een andere citaat hebben."

:C

Maar jullie begrijpen me wel.

FritzZ schreef: "Je mag maximaal 3 citaten in een andere citaat hebben." :C Maar jullie begrijpen me wel.

Webcie, weten jullie zeker dat alles nou goed afgeschermd is? Ik blijf horen van mensen dat ze alle informatie die ze willen gewoon van de site kunnen halen.

Volgens mij is alles iets te goed afgeschermd, ik kan namelijk niet op het Frinchov-topic en ook niet op die van andere jaarverbanden als ik mij verveel..

Gelukkig verveel jij je bijna nooit dus let maar niet Norby webcie.

Norby mag nu lekker wel overal weer bij. En om wat voor een info gaat het dan Charlotte? GSVdocs is nog steeds te benaderen.

Ik heb net een testaccount aangemaakt (deze dus) en ik kan niet bij interne topics komen...

Harmen

Nou mooi dat dat geregeld is!! Worden de GSVdocs ook nog afgeschermd dan, want ik zie wel dat iedereen ondertussen onze notulen etcetera aan het lezen is.

Vandekamp schreef: Volgens mij is alles iets te goed afgeschermd, ik kan namelijk niet op het Frinchov-topic en ook niet op die van andere jaarverbanden als ik mij verveel..

Zelfde probleem hierzo, kan bijvoorbeeld ook niet op regiopagina's.

mmm en misschien niet heeeel handig dit met het oog op het novitiaat.. is het namelijk ook de bedoeling dat de leden van de commissies gewoon te vinden zijn? Als ik bijv. mijn naam google kom ik uit bij de gsv-commissies waar ik in zit.. ik weet niet of dat op de vorige website ook zo was maar wat mij betreft hoeft dat niet per se.

Novcie, vlagbewaarders... niet echt commissies die extern bekend hoeven worden inderdaad...

Manon ten Have

Nu dit zo wordt aangesneden... Waar staat de CommerCie op de website? Ik zie m er niet bij.. Ik bedoel uh. zit ik eenmaal in een commissie en dan staat ie er niet bij..

Manon ten Have

Thnx voor het neerzetten van de Commercie, maar volgens mij zijn jullie Maarten, Alwin en Mark vergeten.