Manon ten Have

Afgelopen dinsdag was ik op een amicaal feestje in utrecht en daar heb ik vernomen dat alle interne topics en bestanden van de GSV gewoon op straat liggen. Zowel de vgsu als de vgst hebben al onze interne bestanden gezien en/of gedownload. Wisten jullie dat? naja, ik dacht ik meld het ff. Men schijnt alleen de link maar te moeten weten om alles te kunnen zien. Maar daar weet ik het fijne niet van.

Paula Lunenborg

Echt een heel goed verhaal dit... Webcie?!

Zo te zien zijn de GSVdocs inderdaad te bereiken als je de link weet, gelukkig staat er toch nog niks belangrijks op dus mooi dat we er nu achter komen. We gaan kijken wat er aan te doen valt. Interne topics op het forum vallen in elk geval niet te bekijken.

Manon ten Have

Weet je dat zeker? Dat interne topics niet te zien zijn? Ik hoorde juist dat ze dat ook allemaal konden lezen..

Ron-Kruidhof

bewijs komt er aan!

ik zou nu niet met een net aangemaakt nieuw account meteen al de interne topics moeten kunnen zien..

Dit is geen intern topic.

Ron-Kruidhof

(regio3 topic wel) zie daar

Haha, Ron R. de Vries!

AlwinS schreef: Haha, Ron R. de Vries!

Like

Regiotopics zijn niet écht intern geloof ik. Die zijn in elk geval ooit door Jan-Paul van Muijen toegankelijk gemaakt voor reünisten. Maar Ron als je met je nieuwe account wel jaarverbandstopics of 'belangrijke mededeling gsvnet 2.0' kunt lezen, dan gaat er iets mis bij de Webcie...

Ron-Kruidhof

kon ik ook,, wil ik ook wel even doen, maar ik kon gewoon marikstos enzo lezen op dat testaccount

Hoe zit het trouwens met de beveiliging van gegevens zoals wachtwoorden en de online jaarbundel? Worden die versleuteld oid?

Webcie ik ben bang. Doe iets. Er staan hier veel te veel geheimen.

Wie maakt er een besloten Facebookpagina aan?

Intern zou nu weer echt intern moeten zijn, heb de halve GSV handmatig opnieuw in de GSV gebruikersgroep moeten zetten om de mensen die er niet in hoorden er uit te knikkeren.

Is gedaan Eppo, ik heb je uitgenodigd. We zitten alleen met z'n tweetjes in de groep, dus is wel wat saai. Wie wil er een invite?

Het plaatje bij de groep heeft een heel mooi snorretje en brilletje.

Ik wil sowieso een invite!

Gerjan schreef: Ik wil sowieso een invite!

Consider it done.

Ron-Kruidhof

ik ook een invite..:)