Feschbach schreef:
Koos L schreef: Dit is trouwens wel een uitstekende manier om de tweede seizoenshelft te verknallen met zo'n feest, slecht gepland Broeks...

Idd broeks. beetje jammer.

Gelukkig laat ik me door zoiets niet weerhouden van een gezellig feestje. Dan maar minimaal 10 euro aan cola :wink:

volgens mij ga je daar ook niet maekkelijker van lopen.

Maar misschien wel typen!

ik vrees, maar dan ook serieus dat het een mannenfeest wordt :roll:
hoeveel vrouwen drinken aan 10 euro bier/martini/cola of whatever????

ik kom wel, maar heb genoeg mensen gehoord die het niet doen om die 10 euro........ :?

als je martini drinkt gaat het ok wel lekker rap.. volgens mij valt het best me hoeveel die meiden drinken... gewoon niet miepen en allemaal komen..

Lieve VGSE,

Ik struin vanavond tot ongeveer 22:15 in de stad, en wil na die tijd wellicht 1 of 2 (dus niet 11) biertjes drinken, en een beetje rond arbeiderstijd op bed liggen.

Anders gezegd; is het ook mogelijk dat ik gewoon met mijn sooskaartje wat bestel en daarbij beloof dat ik geen biertjes van anderen aan zal nemen? Let op, dit is dus keiharde extra omzet!

Fok it, ik probeer het gewoon. Knappe jongen die me tegen houdt.

Tot vanavond!

LET OP: Wijziging entreegeld feest

Beste leden, na veel vragen heeft de VGSE besloten dat je ook gewoon met je sooskaart mag afrekenen. Je kunt dus kiezen: 10 euro betalen en gratis bier, wijn en fris OF betalen met je sooskaart.

Wij hopen zo dat er meer mensen komen, het is immers zo: hoe meer zielen, hoe meer vreugde!

Groeten, VGSE HUFTERPROOF

JP was er dus al vroeg bij!

Prachtig mooi feestje. VGSE Hufterproof bedankt he.

VGSE en Sooscie, bedankt he, het was kort maar krachtig :wink:

VGSE bedankt hoor! Ik wist dat ik op jullie kon rekenen.

Het was idd een mooi feestje, zo mooi dat ik door mijn wekker heen ben geslapen en me verslapen heb voor de voetbal. (gelukkig ging het niet door)

Iedereen bedankt. Die goede gesprekken aan de bar verrijken je GSV-tijd echt.

Inderdaad zeg. Wisten jullie bijvoorbeeld dat er een straaljager bestaat die op zijn neus in de lucht kan hangen en dan rondjes kan draaien?
Ik bedoel maar.

Henri L schreef:
Feschbach schreef:
Koos L schreef: Dit is trouwens wel een uitstekende manier om de tweede seizoenshelft te verknallen met zo'n feest, slecht gepland Broeks...

Idd broeks. beetje jammer.

Gelukkig laat ik me door zoiets niet weerhouden van een gezellig feestje. Dan maar minimaal 10 euro aan cola :wink:

volgens mij ga je daar ook niet maekkelijker van lopen.

10 euro bier en 10 euro sinas werkt wel redelijk. 3-2 overwinning op onze studentenvrienden van de knikkerbokkers.