nannega

Mensen, mensen,

VGSE Hufterproof heeft zijn werk gedaan, en hoe! Het is aan anderen om het van ons over te nemen. Vier allemaal ff lekker een feestje mee ter ere van een nu al historische VGSE-jaar!

U leest het goed het bier is gratis! Maar niet alleen het bier ook de wijn en de frisdrank mag u zo maar voor niets wegspoelen. Het enige wat we van u vragen is een mooi feest te maken! (en tien E entree)

Tot vrijdag,

VGSE Hufterproof

Klinkt als een oktoberfest, geef die Mark gewoon weer een microfoon en het wordt een topfeestje.

Mark een microfoon + een vekleedthema is nog een betere combi :lol:

es denken. ik moet zeggen dat ik die feestjes op vrijdag een goeie ontwikkeling vind! maar ik ben benieuwd of ik die 10 euro eruitdrink, moet ik deze week alvast gaan 'trainen'.

N.B. Steendam

Ik kan dan niet, kunnen jullie het nog even verplaatsen?

nannega schreef: Mensen, mensen, Vier allemaal ff lekker een feestje mee ter ere van een nu al historische VGSE-jaar!

Klopt, komend jaar is nu al historisch te noemen. Ik zal er zijn! Al is het alleen al voor het gratis bier.

- Martine H -

Mmm, leuk. Maar wel een beetje hufterig voor de verstandige vrouwen die natuurlijk nooit voor 10E aan drankjes drinken.. Als jongen was ik denk ik wel blij geweest met zo'n actie.

Waarom is alles op vrijdag??? :S

Gratis is ook maar relatief tegenwoordig.

Vriend Niels

Het Oktoberfest was 9 euro. Moet de VGSE nog tekorten wegwerken?

N.B. Steendam

Of hoef je nu niet te betalen voor de glazen die je kapot proost.:lol:

Ik kom alleen als er lange tafels in zowel de voor- als de achterzaal staan.

Lisanne schreef: Waarom is alles op vrijdag??? :S

Dan ga je een keertje niet op vrijdag naar de Holle Wout 8)

Dit is trouwens wel een uitstekende manier om de tweede seizoenshelft te verknallen met zo'n feest, slecht gepland Broeks...

Koos L schreef:
Lisanne schreef: Waarom is alles op vrijdag??? :S

Dan ga je een keertje niet op vrijdag naar de Holle Wout 8)

Dit is trouwens wel een uitstekende manier om de tweede seizoenshelft te verknallen met zo'n feest, slecht gepland Broeks...

Pfoe... Ik moet werken op zaterdag... Vandaar

Pfff... Met het oktoberfest kreeg je er ook nog echte DrEC - worstjes bij, en dat alles voor maar 9 euro! Sorry VGSE oud & nieuw, ik snap niet hoe jullie dit kunnen verantwoorden.

Maar toen had loonstra zich er mee bezig gehouden..

En lisanne, dan neem je maar een keer vrij.

Koos L schreef: Dit is trouwens wel een uitstekende manier om de tweede seizoenshelft te verknallen met zo'n feest, slecht gepland Broeks...

Idd broeks. beetje jammer.

Gelukkig laat ik me door zoiets niet weerhouden van een gezellig feestje. Dan maar minimaal 10 euro aan cola :wink:

nemo schreef: Pfff... Met het oktoberfest kreeg je er ook nog echte DrEC - worstjes bij, en dat alles voor maar 9 euro! Sorry VGSE oud & nieuw, ik snap niet hoe jullie dit kunnen verantwoorden.

ik vraag me toch af welke vgse het dan was die er voor verantwoordelijk was dat een zekere nieuwe bierleverancier het halve lustrum waaronder ook het oktoberfest bekostigde...

je neemt je taak serieus, jongen, hartstikke mooi!

ik kom er net achter dat ik vrijdagavond al wat heb staan, jammer maar helaas.

Vriend Niels schreef: Het Oktoberfest was 9 euro. Moet de VGSE nog tekorten wegwerken?

ATV komt ook :)