Lennert

Zoals u misschien heeft gemerkt hebben we wat problemen met de site. Zoals het zich nu laat aanzien zijn alle posts vanaf gisteravond 23:14 verdwenen. De WebCie is nog druk bezig met het achterhalen van de oorzaak en het proberen terug te vinden van de verloren posts...

Excuses voor het ongemak.

De WebCie

ehh klopt het dat je nu ook aldoor opnieuw moet inloggen ??
Succes met de website! Al aanwijzingen ?
Nou zet em op webcie!

Wat zijn precies de problemen? Alles doet het hier prima. (thuis)

er zijn wat berichten verdwenen. alles werkt nu volgens ons idd weer, maar de vraag is waar die berichten zijn, en of we ze nog terug kunnen krijgen. de oorzaak is sowieso nog wat onduidelijk.

Zou goed kunnen dat er wat verdwenen is. Ik wilde ff kijken in een onderwerp over tandartsen, maar ik kan dit topic niet meer terugvinden.

Volgens mij zijn die vrouwen de schuldige...

Jean schreef: Volgens mij zijn die vrouwen de schuldige...

:?

Machteld schreef: :?

Nee, die andere.

Ik weet niet of de webcie het al wist, maar ik heb gister en eergister een paar perioden gehad, waarin http://www.gsvnet.nl er compleet uit lag. Je kreeg geeneens een frontpage o.i.d, maar direct de melding van de IExplorer, zoiets als the page cannot be displayed, check your network settings... Dat was dan na een paar uur weer verholpen, maar het blijft raar. Misschien dat er ergens iets mis is me de host van de GSV-site? Of zitten we over onze limieten?

Succes i.i.g.

Hee zeg krijg nou wat! Ik wilde even mijn avatar weer un-Boerma'en en nu krijg ik allemaal foutmeldingen en rode kruisjes. Zowel vanaf de HD als vanaf internet.
Help :?:

Jean schreef: Hee zeg krijg nou wat! Ik wilde even mijn avatar weer un-Boerma'en en nu krijg ik allemaal foutmeldingen en rode kruisjes. Zowel vanaf de HD als vanaf internet. Help :?:

Ik heb last van hetzelfde probleem :!: Daarnaast kan ik mijn appel ook niet terug vinden, maar goed dat is mijn probleem...

Alsook Vriend Klei en Carloz. Dit wordt waarschijnlijk de nieuwe avatar-hype. 8)

Inderdaad, je krijgt ook een rare melding dat uploaden van het plaatje niet gelukt is.

Jean schreef: Ik wilde even mijn avatar weer un-Boerma'en en nu krijg ik allemaal foutmeldingen en rode kruisjes.

Ik heb nergens last van...

Vriend Niels

Ik wilde ook een keer mijn avatar veranderen en dat lukte dus ook niet. Mijn oude avatar doet het ook niet meer.

Excuses hiervoor...
We zitten nogal ruim over onze datalimiet heen, dus dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat er niet meer geupload kan worden en waarschijnlijk is dat ook de oorzaak van het feit dat er posts zijn verdwenen. We zijn er mee bezig en ik hoop dat alles aan het eind van deze week alles opgelost is.

Heej webcie (behalve pieter... :lol: )
Je moet gewoon dat hele Paars topic er af gooien en die lui ergens een chatbox laten beginnen, dan heb je nergens last meer van, gok ik.

Hee Robbin, ken jij Broeksma soms niet?

En je moeder belde me net...
je moet je bek houe.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik gok zo dat als al die bewegende avatars eraf zijn, dat ook een hoop ellende bespaart... :wink:

Oke mensen, de avatars zijn even bij iedereen uitgezet. We doen er alles aan om het dataverkeer wat te laten afnemen en hopen dat dit ook een beetje helpt.

L1Rn4urAyA7aTEe

Als mensen met een heel erg 'grafisch' onderschrift dat ook weghalen scheelt dat ook weer. Plaatjes zorgen iha voor veel dataverkeer...