Na elke aflevering kun je weer opnieuw je stem uitbrengen. Zo blijft het dus tot het laatst toe spannend wie de Grootste wordt.

Bij mij komt Johan Cruijff uit de test, maar ik ga toch voor Antonie van Leeuwenhoek. Heeft als grondlegger van de miscroscopie, ook heel veel betekend voor de ontdekking van bacterieen. Het was toch zo'n samenwerking tussen hem en Semmelweis (duitser??). Heb niet heeel goed opgelet bij anw, maar dit stond in 1 hoofdstuk...

Natuurlijk Johan C, die man heeft grote dingen gedaan!! En ook na zijn carrierre hadden zijn ietwat filosofische ideeen ook veel invloed, denk maar aan: Elk voordeel heb z'n nadeel........
Geniaal die vent!!

Ik ga nu de test doen......

Henri!! schreef: Ik ga nu de test doen......

Ben benieuwd wat er uit je test komt... :roll:
Ik dacht ook precies te weten welke Nederlander ik het groost vond, totdat ik de test had gedaan... Er kwam iets heeel anders uit! :?

Wat een enorm suggestieve test, als je de vraag ziet, weet je precies welke kant je op gaat als je iets stemt..... matig hoor.......

Bij mij kwam de Ruyter eruit, toch stem ik Johan C

bij mij kwam pim fortuyn eruit :?

heb toch maar willempie orange gestemd

ik stem op antoni, en zo kwam het ook uit de test, ik hoef die linkse papa figuur niet...

Ik heb gestemd op Desiderius Erasmus.

(Vooral wereldberoemd vanwege die merkwaardige brug van hem.)

Hmm, Willem Drees... :)

Allemaal even stemmen, want Pimmetje staat nog steeds bovenaan, en dat is natuurlijk dikke onzin!!!

Hoe zou je er achter kunnen komen hoe de stemverhoudingen liggen?

Anne Frank ist kein Hollanderin

nVidious schreef: Anne Frank ist kein Hollanderin

He albert leuk dat je ook op ons forum komt. En je hebt gelijk, ze was statenloos.

ff stemmen mensen... die Fortuyn mag absoluut niet winnen.... wat een figuur dat wel.... maar geen grootste nederlander...

Stelletje soeskont'n! Anne Frank is een symbool: van ondergedoken mensen, van de Jodenvervolging, van WO2-literatuur. Heb je dan je zin? (ze hield trouwens best wel van A'dam :wink: )