Andredb

In plaats van dat gratis spullen worden geplaatst en worden weggegeven is het nu ook mogelijk om spullen te vragen.

Hier aan de Briljant is er een aanhoudend probleem dat aan de gang en dat is; moeite doen om iets te halen wat opzich wel nodig is (naast boodschappen dan).

Briljant heeft nodig:
1: Strijkplank. Als u denkt; ik heb er 1 over en die is overbodig (bovensoos?!).
2: Werkende tosti-ijzer. Amice Eilander belooft al 1,5 jaar een nieuwe tosti-ijzer te halen maar ondertussen denken wij ook dat dat een onmogelijke zaak wordt voor de beste meneer.

P.S. geen skere bedoeling

Maartenvanderes

Andredb schreef

P.S. geen skere bedoeling

Dit is echt de grootste skere bedoening ooit

Maartenvanderes schreef:

Andredb schreef

P.S. geen skere bedoeling

Dit is echt de grootste skeer bedoeling ooit

Wel mee eens eigenlijk, dus voel je niet verplicht. Maar ook wel beetje cap of niet amice van der Es?

Grietje_Eva

Andredb schreef:

Briljant heeft nodig:
1: Strijkplank. Als u denkt; ik heb er 1 over en die is overbodig (bovensoos?!).

Ja je mag mijn strijkplank oprecht wel meenemen, verhuis toch naar een huis dat er een heeft 🙆🏼‍♀️ Verder inderdaad wel skeer dit, haha

grasMaaiker

Ik vind dit topic best een goed idee, zo word je herinnerd aan spullen die je nog wel ergens hebt liggen maar niet echt gebruikt en kan je die gemakkelijk een tweede leven geven, dat doen de meeste mensen denk ik sneller dan actief de huisraad bij langs gaan en het initiatief nemen dingen op 'Gratis spullen!' te zetten

En het vorige bericht bewijst maar weer dat het werkt :)

jelgerbijma

Heeft iemand het boek Dogmatiek voor iedereen te leen?

grasMaaiker schreef:

spullen die je nog wel ergens hebt liggen maar niet echt gebruikt en kan je die gemakkelijk een tweede leven geven

Echt mega woke

jelgerbijma

jelgerbijma schreef:

Heeft iemand het boek Dogmatiek voor iedereen te leen?

bump

Heeft iemand een blender dan wel staafmixer voor Huize Chickendive?

Grietje_Eva

Riko schreef:

Heeft iemand een blender dan wel staafmixer voor Huize Chickendive?

Ja hoor, staafmixer + beker mag je volgende week donderdag meenemen

Meer mensen die iets willen hebben?🤷🏼‍♀️

Pieter Post

Heeft iemand een mooi prikbord die ik een dagje kan lenen voor video project?

beschrijving

Heeft iemand een bureaustoel over?

jonathanjonker

Moi,

Na de verbouwing hadden wij met onze huisbaas een korte discussie over de staat van onze barkrukken. Hij vertelde ons toen dat we van hem nieuwe zouden krijgen als we de toenmalige barkrukken meteen weg zouden gooien. Vervolgens kwam hij met zulke grote troep aan dat ons direct de tranen in de ogen sprongen. De vraag is dan ook of iemand misschien een adresje weet (of bijvoorbeeld thuisthuis) waar nog wat mooie hoge barkrukken over zijn. We willen er best voor betalen, mits het een beetje betaalbaar blijft. Je mag mij wel een appje sturen als je iets weet. Wordt erg gewaardeerd en diegene met de gouden tip mag sws gratis naar binnen bij het volgende feestje.

Groetjes,

De boys van ekade.

Sem Eilander

Soos?

jonathanjonker

Deze grap heb ik ook al van de voorzitter moeten aanhoren.

Nynke de Graaf

Heb je al bij Stiefbeen en Zoon gekeken? Daar hebben ze allemaal van dat soort spul staan. Of valt dat buiten een beetje betaalbaar?

BVA-auctions

SimonVanLoon

Beste GSV,

Zijn er mensen die thuis nog wat lege potten hebben staan en geen zin hebben om naar de glasbak te lopen?
Schoon of niet, Ik kom ze graag voor u ophalen
Alle soorten en maten zijn welkom, zolang ze maar een functionerende deksel hebben. App me gerust.

Mvg, Simon

Pieter Post

Ha GSV,

Heeft iemand een studio microfoon die ik een dag kan lenen komende week? (Voor een voice over)

Groetjes

Rick Antuma

Niet Rick Antuma schreef:

Ha GSV,

Heeft iemand een studio microfoon die ik een dag kan lenen komende week? (Voor een voice over)

Groetjes

Ga je hem voor de Turbo Polyp gebruiken?
https://www.youtube.com/watch?v=xb0-7XOYDxg

grasMaaiker

Saf184 is langzaam aan het verloederen, heeft iemand een werkende stofzuiger voor ons? We willen er ook best wat voor dokken. Het liefst een stofzuiger die ook als slee te gebruiken is. ⛷️