Nynke de Graaf

Hoi,

Ik ben al een tijdje in de kringloop op zoek naar een dunschiller, stamppotstamper, zeef en een notenkraker maar heb tot nu toe geen succes gehad.
Ook een staafmixer zou heel chill zijn!
Mocht je één van deze dingen nog hebben liggen (of spotten in de kringloop) dan hoor ik het graag!

Groetjes

Hoi,

Is er iemand die toevallig nog een beeldscherm over heeft dat niet meer wordt gebruikt? Uiteraard wil ik er wel wat voor betalen.

Groet,
Rosalie

Heeft er iemand een 28 inch voorwiel over? De mijne heeft zo’n enorme slag dat ie klemt in de vork

heeft iemand een multipoort adapter of een USB-C naar HDMI-adapter die ik voor een middagje kan gebruiken?

jonathanjonker

Heeft iemand verhuisdozen over/te leen?
Edit: voorzien

Hanne Visscher

Ha GSV,

Is er toevallig iemand die de DVD’s van Kerst met Linus thuis(thuis) heeft liggen en hier geen waarde aan hecht? Zou je me dan een berichtje willen sturen?

Met amicale groetjes! :)

Ha GSV,

Wij willen graag met ons huis as donderdag gourmetten, maar dat wordt m niet zonder gourmet stel.
Is er toevallig iemand in Gro die zo'n ding op zolder heeft liggen en hem aan ons zou willen uitlenen? We zullen hem uiteraard zelf komen ophalen en in 1 stuk weer bij u terugbrengen.

Liefs,
Huize Noodgeval

Daan Hulzebosch

Ha,

Heeft iemand een vloeren legset te leen (incl. rubberen hamer)?

Léon Maarse

Heeft iemand een Lenovo oplader (AC adapter) over die ik voor een dag of twee mag lenen?