Ik heb ook nog iets in de aanbieding. Bel voor meer informatie mijn mobiele telefoon, te vinden in de jaarbundel. Het kost 150 euro, maar een goed bod is nooit weg, niet geschoten is immers altijd mis. Het ding doet het goed en is in zeer goede staat verkerend en ligt hier in mijn kamer. Bezichtigen mag wel, maar alleen als ik er zelf bij ben. Ik moet er al vast wel bij zeggen dat hij het niet zo lang buitenshuis doet. Dat je niet later terugkomt en zegt van wat heb ik nou aan mijn fiets hangen. Dus doe een goed bod en wie weet ben je de gelukkige nieuwe eigenaar.

Armando schreef: Heeft niemand interesse in mijn Ken? Je kan zijn baard zelfs scheren!

hee ! die ken heb ik ook! dan moet je em onder de warme kraan houden of niet?

Ja dat klopt! Ik kreeg er zelfs nepscheerschuim en een nepscheermesje bij :)

Tony schreef: Ik heb ook nog iets in de aanbieding. Bel voor meer informatie mijn mobiele telefoon, te vinden in de jaarbundel. Het kost 150 euro, maar een goed bod is nooit weg, niet geschoten is immers altijd mis. Het ding doet het goed en is in zeer goede staat verkerend en ligt hier in mijn kamer. Bezichtigen mag wel, maar alleen als ik er zelf bij ben. Ik moet er al vast wel bij zeggen dat hij het niet zo lang buitenshuis doet. Dat je niet later terugkomt en zegt van wat heb ik nou aan mijn fiets hangen. Dus doe een goed bod en wie weet ben je de gelukkige nieuwe eigenaar.

heb je dit besproken met Marjolein zelf? en ze werkt niet zo lang buitenshuis, maar wel binnenshuis? kan ze beetje wassen en poetsen etc?
ohja en beetje dom, waarom zou ze aan mn fiets gaan hangen :S als ze dat doet dan weet ik het nog niet, want mn fiets trapt al zwaar genoeg. ik denk er nog over even na.

Marjolein is geen hij. En ik heb nog badmintonrackets, maar ik hoef echt niks te hebben van wat er op dit forum wordt aangeboden, zelfs al kreeg ik geld toe.

Armando schreef: Ja dat klopt! Ik kreeg er zelfs nepscheerschuim en een nepscheermesje bij :)

Hij had een vet mooie spijkerbroek aan
dit is em toch?

Erik schreef: Marjolein is geen hij. En ik heb nog badmintonrackets, maar ik hoef echt niks te hebben van wat er op dit forum wordt aangeboden, zelfs al kreeg ik geld toe.

sukkel nu heb je mn hele grapje verpest :assiman:

en als je em niet leuk vond, zeg dat dan gewoon.

Grapje? Dit is een serieus topic. En je weet dat ik niks met grapjes heb.

hm ik ga m vanmiddag bezichtigen.. ben benieuwd..

N.B. Steendam

Gratis voor alle bezoekers van de kamelenmarkt: Alice in Wonderland!

Koning Drietand

Morgen de hele dag uitverkoop. Wie komt er langs. Niek doet een dansje voor je.

Kamelenmarkt = topic voor kleine verkopen die geen eigen topic verdienen.

BREMER-BAZAAR
In de aanbieding:
-1persoons waterpijp + kooltjes + tangetje = 5 euro
-glazen bloemenvaas = 1 euro
-gehele oevre van John Irving = 1 euro per boek
-cd's van verscheidene artiesten (Johnny Cash, Ray Charles, Tom Jones,
Charley Barnet, Ronan Keating, aangenaam klassiek etc) = 1euro per cd
-naaiklusjes en kopje thee = bijna altijd gratis

Elsa schreef: Kamelenmarkt = topic voor kleine verkopen die geen eigen topic verdienen. BREMER-BAZAAR In de aanbieding: -1persoons waterpijp + kooltjes + tangetje = 5 euro -glazen bloemenvaas = 1 euro -gehele oevre van John Irving = 1 euro per boek -cd's van verscheidene artiesten (Johnny Cash, Ray Charles, Tom Jones, Charley Barnet, Ronan Keating, aangenaam klassiek etc) = 1euro per cd -naaiklusjes en kopje thee = bijna altijd gratis

oeh mag ik de bloemenvaas en een naaiklusje? :D

Ja, wanneer kom je langs? Morgen tussen 12 en 15 kan.

Waterpijp en cd's zijn verkocht.

Koning Drietand

Heerlijk die kamelenmarkt. Is John Irving een aanrader? Nog nooit wat van gelezen.

Elsa! Zou je 3 gordijntjes voor mij kunnen naaien? :D

@Koning Drietand, voor 1euro kan ik je heel veel aanraden:)
@Stayphanie, Zijn dat dezelfde gordijnen als van je zus? Ik kan geen gordijnen from scratch naaien met plooien enzo. Gordijnen verkorten daarentegen is geen probleem.

JøhnDylån

Is het ook mogelijk om alleen thee te drinken?
Met eventueel een lekkere koek?

@JøhnDylån: Hahaha:) Ja, hoor kom maar langs gezellig! Neem je Marianne ook mee?
@Stayphanie: Van laura begreep ik al wat voor soort gordijnen je wil, en dat is niet zo moeilijk.

Bloemenvaas is ook verkocht (Dankjewel Charlotte)
Nog steeds in de collectie:
gehele ouvre van John Irving (sommige titels al gereserveerd)
NIEUW in de aanbieding/Alles 1EURO:
Marianne Fredrikson - de Nachtwandelaar
Roald Dahl- Switch Bitch
Virginia Woolf - Mrs Dalloway
Jean Paul Satre - de teerling is geworpen
Daniel Defoe - Moll Flanders
C.S Lewis - The horse and his boy
Scott Fitzgerald - the great gatsby