Koning Drietand

Hallo allemaal,

Zijn jullie ook allemaal zo verzot op rommelmarkten? Niek en ik wel. Daarom hebben we het idee verzonnen om maar eens een GSV kamelenmarkt te starten. Deze naam komt van de zaterdagse rommelmarkt in Appelscha, waar Niek en ik vorig jaar ongeveer onze mooiste GSV moment deelden.

De bedoeling van dit topic is dus ook dat het een soort rommelmarkt is. Je kunt dingen ruilen verkopen, of zelf kopen of ophalen. Wij hebben wel veel spullen waar we van af willen en deze zullen we dan ook zo snel mogelijk uploaden. Met foto en al. Dus houd dit topic in de gaten en zet ook alles online waar je persoonlijk genoeg van hebt. Denk aan oude stripboeken waar je weer nieuwe voor wil hebben of een plant ofzo alles kan en mag.

hahaha mooie poll, dat schot hagel uit de mobiel van Harrie of Fleurke leek anders meer op een machine geweer uit de tweede wereld oorlog van de dûtsers. en Berend die dat doodleuk gaat afspelen naast een mevrouw die ternauwernood die vreselijke tijd heeft overleefd! :shoot:

Koning Drietand

Hier is dan het kleedje van het Paarse Holletje (voor grotere foto's moet je even naar gaan):

Kleding:
Een prachtige skaterbroek. Nog uit mijn skatertijdperk maatje M er zijn nog 2 beschikbaar.
Een Heus van dijk studieboeken shirt. Iedereen past erin. Meerdere van beschikbaar.
Gsv batavierenshirt Nieks maat
Vip kleding van Mc Laren ofzo. Ook Nieks maatje.

Platen:

Posters van de meesten zijn meerdere exemplaren aanwezig:

ATV verkiezingsposter

Rest:
Een cd rekje
een roestige wok voor de handige jongen
een heus maggi schort
Een frisbee van de VGSN-TQ
Een mini frisbee
2 boeken met alle goede restaurants in Frankrijk en spanje.
Een batterij oplader
Cijfers zitten beetje los, maar is makkelijk te repareren
een lamp voor aan het plafond
nog een lamp
Een hardeschijf ofzo
4 maal Luxeflex

nooit meer last van vliegen
EEn stoere sporttas. Onmisbaar voor elke ON4-er

Onmisbaar voor elke romanticus
Slaapzak hoes
Geen idee wat het is voor de artestiekeling

Speciaal voor gipsplaten

Een groene lamp
Een hoes voor een pak
De koffer van Niek. Wie kent hem niet meer van het Tayros novitiaat. Een enkele GSVster is er zelfs ingedoken.
Een mooie stapel voetbalplaatjes
Bijna als nieuw
Drie van deze stoelen, tenzij iemand vannacht één van de stoel jat die nog buiten staat. Makkelijk stapelbaar en zitten goed. Ik moet er vanaf wegens teveel stoelen. eentje is maar een beetje beschadigd maar volstaat nog in zijn doel.
2 boekensteunen
Nog goed op te knappen.
een grote koker. Ideaal om tekeningen veilig in te bewaren.

Wegens overbodig moet deze weg. Lichtelijk beschadigd.

Een mooi dartboard voor bierdoppen.
Oud papier voor de padvinders
Een lege grote bierfles
Zo'n flessen houder tapapparaat ding
2 exemplaren moeten weg wegens hun doelloosheid binnen een studentenhuis
Nog één dag eetbaar voor mensen

Een slijmachtige hagedis iets.

Bied er maar op los of laat je interesse tonen. Van een aantal dingen willen we heel graag af, maar een paar dingen ook wel ruilen of zelfs verkopen. Ook met huishoudelijke klusjes kan betaald worden. Laat maar horen waar je belang bij hebt. Sommige dingen zullen anders binnen korte tijd niet meer onder ons zijn.

Nu we toch bezig zijn...
ik heb een dubbele in mn geringe platencollectie
en ook nog eens gratis af te halen, wat wil een mens nog meer?

Paarshaas schreef: (...)

Even alles quoten omdat het kan. Briljant dit trouwens.

EDIT: Er is gehapt, grapje weer voorbij.

Die voetbalplaatjes ruilen tegen Henri?

Ja Arnold als WebCie kom jij daar onbeschaamd mee weg, hè?

N.B. Steendam

Kan Henri ook een kunstje waar wij iets aan hebben? Huishoudelijke kunstjes worden extra hoog gewaardeerd...

Ik ben het helemaal met Amice Boerema eens. Dit kan echt niet.

Ik heb trouwens nog een "Ken" liggen. z.g.a.n. 100 euri en hij is van jou (emotionele waarde)

Armando schreef: Ik ben het helemaal met Amice Boerema eens. Dit kan echt niet. Ik heb trouwens nog een "Ken" liggen. z.g.a.n. 100 euri en hij is van jou (emotionele waarde)

ik vond je al zo'n barbi mannetje, waarom doe je je Ken weg?

Kira heeft, als ik op afgelopen dinsdag af moet gaan, zeker wel interesse in die Ken.

Omdat de Barbies van mijn zusjes opgeborgen zijn in een doos waar hij niet bij kan.
Het is ook zo'n groepsKen he.. Je mag hem dus alleen kopen als je minstens 10 Barbies hebt.

N.B. Steendam

Webcie kan de post van chris verwijderd worden? Het is vervelend en kinderachtig en het komt niet ten goede aan het overzicht in dit topic. Het is ook behoorlijk of topic. Zodra die verwijderd is mag ook dit bericht worden verwijderd want die voegt dan ook nog maar weinig toe.

Herbsgarden

Die hoes voor die pak, hoeveel goelden?

Wij zoeken nog een vissenkom voor Feike de Vis. Hij leeft nu al een tijd in een pan en hij is op zoek naar iets nieuws. Wie o wie heeft er nog 1 voor ons, misschien dat Henri er wel een dansje voor wil doen...

N.B. Steendam

Heb je wat moois liggen dat je ervoor wil ruilen?

een vaatwasser?

Heeft niemand interesse in mijn Ken? Je kan zijn baard zelfs scheren!

jammer joh, nu moet je weer tot sinterklaas wachten. en je bedoelt Ken toch? niet per ongeluk Kenny? heb anders wèl interess

N.B. Steendam
Armando schreef: Heeft niemand interesse in mijn Ken? Je kan zijn baard zelfs scheren!

Niet zo opdringen vent. Ben je ooit op een rommelmarkt geweest. Wees geduldig. Ooit kun je alles kwijt raken. Ook is het zo dat je op een gereformeerde vereniging niet op zondag handel mag drijven.

dit is trouwens Fre

Xander schreef: Kira heeft, als ik op afgelopen dinsdag af moet gaan, zeker wel interesse in die Ken.

Dat was Angelina volgens mij...